۱۵:۳۲ - پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴

قدرت شگفت‌انگیز کودک مازندرانی

ویدئویی از یک کودک ایرانی با نام آرات حسینی در اینترنت پخش‌ شده است که در آن آرات 9 ماهه از میله بارفیکس آویزان شده و تاب می‌خورد. در ادامه ویدئو، او کمی قبل از تولد دوسالگی‌اش پشتک‌وارو می‌زند.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ این کودک نوپای ایرانی که این ماه دو ساله شد، با انعطاف بدنی فوق‌العاده‌اش در شبکه‌های مجازی بسیار معروف شده و تنها در اینستاگرام 18000 طرفدار دارد.

پدر و مادر وی با نام‌های محمد و فاطمه، ساکن بابل از شهرهای استان مازندران هستند. آنها می‌گویند که فرزندشان هیچ آموزش خاصی ندیده است و فقط روزی 10 تا 20 دقیقه ورزش می‌کند.

محمد می‌گوید: روزی از سر کار به خانه برگشتم و انگشتم را توی دست آرات گذاشتم. او به‌ آرامی بیدار شد. انگشتم را محکم گرفت و خودش را بالا کشید و پاهایش را از زمین بلند کرد. در آن لحظه از قدرت و توان بدنی او جا خوردم.

در ویدئویی دیگر نیز او با وزنه‌ای 6.5 کیلویی بر پشت خود تمرین نشست‌ و برخاست را اجرا می‌کند.

537891_202

آرات دوساله یک یوگی کامل است و بسیاری از حرکات سنتی ورزش ژیمناستیک مثل پشتک‌وارو را به‌راحتی انجام می‌دهد. این کودک بسیاری از حرکاتش را در مکان‌های غیرمعمول و عجیب خانه انجام می‌دهد مثل بالای تلویزیون، روی کابینت‌های آشپزخانه، روی نرده‌ها. او حتی از دیوار هم بالا می‌رود.

یوگی به کسی اطلاق می‌شود که به‌طور پیوسته به ورزش یوگا می‌پردازد و حرکات خاص آن را به‌خوبی اجرا می‌کند.

537892_272

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.