۱۰:۰۲ - چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان:

اساس کار نیروی انتظامی اشاعه فرهنگ ناب اسلامی است

دو کلانتری جدید در شهرستان شاهین شهر و میمه در مجموع با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال با حضور جمعی از مسئولان راه اندازی و به بهره برداری رسید.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ نماینده مردم شاهین شهر و میمه در آیین بهره برداری از ساختمان جدید کلانتری گلدیس ضمن درخواست ارتقاء جایگاه اداری، نیرو انتظامی شهرستان ار فرمانده نیرو انتظامی استان گفت: با توجه به جمعیت 70درصدی اتباع افاغنه ساکن در روستای مورچه خورت و شرایط موجود در شهر گرگاب نیازمند وجود کلانتری در این دو منطقه به شدت احساس می شود.

حسینعلی حاجی دلیگانی با بیان اینکه پایه های اصلی نظام بر دوش ملت ایران استوار است و مسئولان نیز باید قدر این ملت را بدانند و خدمتگزاری شایسته داشته باشند خاطر نشان کرد: با ارتقاء جایگاه اداری انتظامی شهرستان کمبود نیروی انسانی، اعتباری مالی، امکانات و تجهیزات ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان نیز مرتفع خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان نیز در این مراسم اساس کار نیروی انتظامی را کار خیر برای اشاعه فرهنگ ناب اسلامی دانست و گفت: خدمت در نیرو انتظامی توفیقی الهی است و خدمتگزاران نیروی انتظامی سربازان امام زمان(عج) هستند که کسب رضای خدا و بعد خلق خدا از ویژگی های آنان است.

وی با بیان اینکه ماموریت اصلی نیروی انتظامی آماده ساختن فضای رشد برای توسعه فرهنگی، اقتصادی در جامعه بامحبت و مهربانی با مردم و ایجاد فضای آرام برای مردم است. تصریح کرد: نیروی انتظامی با کسانی که قصد برهم زدن امنیت و آرامش جامعه را داشته باشند با اقتدار مبارزه خواهد کرد.

سردار عبدالرضا‌آقاخانی در ادامه افزود: با توجه به وضعیت مجموعه مسکن مهر و تراکم جمعیتی که در شاهین شهر وجود دارد ارتقاء سطح جایگاه اداری این شهرستان دغدغه اصلی و در دستور کار قرار دارد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری اصفهان در ادامه مراسم با بیان اینکه تامین امنیت جامعه از مولفه های اصلی در حوزه اجتماعی کشور است گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دولت های مختلفی بر سر کار آمده و رفته اند ولی آنچه که همواره حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب بر آن سفارش موکد می کنند ایجاد امنیت اجتماعی و اقتصادی در جامعه می باشد.

سید رضا عقدایی تصریح کرد: با توجه به تعدد ماموریت های نیروی انتظامی برای حفظ امنیت جامعه و آرامش مردم انجام وظیفه می کند.

وی در خصوص مشکل ساختمان ستاد فرماندهی شهرستان تاکید کرد با پیگیری و تامین اعتبار ساختمان ستاد فرماندهی نیز نوسازی خواهد شد.

فرمانده نیرو انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در ابتدای این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان و یاران با وفایش گفت: با توجه به امانی بودن همه ساختمان های نیرو انتظامی در شاهین شهر امروز اولین ساختمان ملکی نیروانتظامی در شاهین شهر با همکاری شهرداری در منطقه گلدیس به بهره برداری می رسد.

وی افزود: ارتقاء سطح سلامت اداری و تعالی رفتاری اداری کارکنان از جمله اقدامات انجام شده فرماندهی نیروی انتظامی می باشد.

سرهنگ رجبعلی مختاری فراوانی ماموریت های نیروی انتظامی و برخورد و مبارزه با مفاسد اجتماعی را از فاکتورهای مهم نیروی انتظامی دانست.

وی با بیان اینکه وضعیت انتظامی شهرستان در شرایط خوبی قرار دارد افزود: در نظرسنجی صورت گرفته از سوی تیم بازرسی استان در بین جامعه آماری 496 نفر بین سنین 18 تا 40 سال در سطح شهرستان در وضعیت خوبی قرار داریم بطوریکه مردم  شهرستان به عملکرد نیروی انتظامی شهرستان نمره 8 را از 10 نمره داده بودند.

شهردار شاهین شهر در مراسم افتتاح و بهره برداری ساختمان کلانتری گفت: مجموعه شهرداری شاهین شهر معتقد است زمانی می تواند مدیریت شهری قوی داشته باشد که شهر از امنیت بالایی برخوردار باشد.

حسین امیری با بیان اینکه توسعه متوازن در سایه مشارکت همه بخش ها محقق خواهد شد اضافه کرد: شهرداری شاهین شهر به منظور کمک به تامین امنیت شهری در زمینی با مساحت 1100 متر مربع اقدام به احداث ساختمان کلانتری با یر بنای 400 متر مربیع با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال نمود و به تملک نیروی انتظامی شاهین شهر در آورد.

رئیس شورای اسلامی شاهین شهر در حاشیه این مراسم گفت: با توجه به دغدغه شورای اسلامی و شهرداری شاهین شهر در تمام زمینه ها به بخش های مختلف اقتصادی، رفاهی، فرهنگی، ورزشی ورود پیدا کرده و در تلاش است خدماتی در  خور شان مردم شاهین شهر ارائه نماید.

علی صالحی در ادامه افزود: تلاش ورای دوره چهارم از ابتدا تکمیل پروژه های نیمه تمام بوده که تاکنون تا حدودی موفق بوده است و در آینده نزدیک نیز مردم شاهین شهر شاهد کلنگ زنی مترو شاهین شهر، میدان سمبلیک با نام میدان امام حسین(ع)، کوهستان پارک، بهره برداری از منبع 10 هزار لیتری برای تامین آب فضای سبز خواهند بود.

ساختمان جدید كلانتري 15 گلديس شاهين شهر با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، فرمانده انتظامي استان، نماينده مردم شهرستان در مجلس شوراي اسلامي، فرماندار شهرستان، امام جمعه شاهين شهر و جمعی از مسئولان شهرستان صبح امروز به بهره برداری رسید.

گفتنی است که شهر لای بید از توابع شهرستان شاهین شهر و میمه نیز در آیینی مشابه دارای کلانتری شد. ساختمان کلانتری 14 شهر لای بید با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرداری این شهر و در زمینی به مساحت 4 هزار متر مربع احداث شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.