۰۳:۳۴ - پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴

همزمان با سراسر کشور؛

همایش شیرخوارگان حسینی در شاهین شهر و میمه برگزار می شود

سيزدهمين همايش بزرگ شيرخوارگان حسيني با حضور عزاداران و سوگواران مکتب اباعبدالله (ع) در مصلی نمازجمعه شاهین شهر برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛  نهضت عاشورا بر اساس آزادگی و فداکاری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اهل بیت و 72 تن از یارانش شکل گرفت و تاریخ را سرشار از حماسه و ایثار کرد و درس آزادگى و عزت به انسان داد.

نقطه اوج مظلومیت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در واقعه عاشورا، شهادت حضرت علی اصغر(ع) در صحرای کربلا بود. و همایش حضرت علی اصغر (ع) (شیرخوارگان حسینی)بهانه‌ای برای ترسیم مظلومیت حضرت سیدالشهداء(ع) و کوچکترین شهید کربلا است،

سيزدهمين همايش بزرگ شيرخوارگان حسيني با هدف آشنایی کودکان با فرهنگ حسینی و تربیت عاشورایی نسل آینده همزمان با 3 هزارو 500 نقطه جهان با حضور عزاداران و سوگواران مکتب اباعبدالله (ع) در شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار می شود.

این همایش در شاهین شهر روز جمعه 24 مهرماه رآس ساعت 8 صبح از سوی هیئت حضرت علی اصغر(ع) در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار خواهد شد.

همایش شیرخوارگان حسینی بزرگ‌ترین تجمع عزاداران حسینی است که هر ساله در نخستین جمعه ماه محرم با حضور مادران و نوزادان آنها به یاد علی‌اصغر امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

 

همایش شیرخوارگان حسینی در روستای ازان برگزار خواهد شد

همایش شیرخوارگان حسینی در روستای ازان با حضور مادران و کودکان شیرخواره از روستاهای ازان، زیادآباد و شهرهای میمه، وزوان رآس ساعت 10 صبح  با برنامه هایی از قبیل گهواره گردانی، اهدا لباس و پیشانی بند، قرائت نذرنامه، سخنرانی امام جماعت روستا و مداحی در مسجد جامع روستا برگزار می شود.

 

همچنین بخوانید:

One Response to “همایش شیرخوارگان حسینی در شاهین شهر و میمه برگزار می شود”

  1. مهدی گفت:

    بسیار زیبا و باشکوه برگزار شد. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.