۰۸:۳۱ - سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴

در مرکز فرهنگی هنری شاهین شهر برگزار شد؛

جشن هفته جهانی کودک با عنوان”دنیا با لبخند همه کودکان زیباست”

مراسم جشن هفته جهانی کودک با حضور کودکان از مهدهای کودک و اجرای برنامه های شاد و متنوع در مرکز فرهنگی هنری شاهین شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهین شهر به مناسبت هفته جهانی کودک، مراسم جشنی را با حضور جمعی از مسئولان شهر برگزار کرد.

این مراسم که با هدف تقویت روحیه نشاط و شادمانی، انتقال حس امیدواری به آینده سازان فردا و ارائه آموزش های سازنده برگزار شده بود جمعی از کودکان مهدهای کودک سطح شاهین شهر شرکت کرده بودند.

علی صالحی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر در این مراسم کودکان را سرمایه اصلی و آینده سازان کشور دانست و تلاش برای رشد و تعالی کودکان با اجرای برنامه های متنوع و کاربردی فرهنگی و آموزشی تاکید کرد.

وی با اشاره به شعار روز جهانی کودک با عنوان “دنیا با لبخند همه کودکان زیباست” گفت: همه موظف هستیم با برنامه های آموزشی، فضای مناسبی برای را رشد و نشاط بیشتر کودکان در خانه، مدرسه و جامعه فراهم کنیم.

حسین امیری شهردار شاهین شهر نیز با بیان اینکه کودکان آینده سازان ایران اسلامی هستند گفت: پرورش کودکان باید بر اساس الگوهای دینی و اسلامی باشد و در مهدهای کودک به این مسایل مهم توجه شود.

در ادامه کارشناس منابع طبیعی استان کودکان را یاوران کوچک طبیعت نامید و برای آشنایی آنها با اهمیت و نقش محیط زیست سالم، راهکارهای حفاظت از منابع طبیعی و خدادادی را در قالب اجرای مسابقه بیان کرد.

جشن روز کودک که با همکاری اداره بهزیستی و اداره منابع طبیعی شهرستان برگزار شده بود شامل بخش های متنوعی از جمله اجرای نمایش و موسیقی، نمایشگاه آثار هنرجویان در کلاس های ویژه تابستان، ایستگاه بازی و نقاشی با موضوع  دوستی با طبیعت، اجرای مسابقه و قرائت دکلمه و پیمان نامه توسط عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری بود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.