۰۶:۰۹ - دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴

جدیدترین موشک دوربرد بالستیک ایران با نام «عماد» آزمایش شد+عکس و فیلم

موشک دوربرد «عماد»، نسل جدید موشک‌های بالستیک ساخت وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران با موفقیت آزمایش شد. «عماد» نخستین موشک دوربرد ایران با قابلیت هدایت و کنترل تا لحظه اصابت به هدف است.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛  به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد: در آستانه محرم حسینی فرزندان رشید ملت بزرگ و سلحشور ایران اسلامی در وزارت دفاع با مدد  از الطاف بیکران الهی و رمز مقدس یا ابوالفضل العباس(ع) موشک دوربرد «عماد» نسل جدید موشک های بالستیک زمین به زمین جمهوری اسلامی ایران را با موفقیت آزمایش کردند.

13940719000075_PhotoL

سردار دهقان با اشاره به راهبرد وزارت دفاع در توسعه و تکمیل توان موشکی نیروهای مسلح و افزایش قدرت بازدارندگی موثر جمهوری اسلامی ایران گفت: این موشک که همه مراحل طراحی وساخت آن به دست دانشمندان و متخصصان سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع انجام شد، نخستین موشک دوربرد جمهوری اسلامی ایران با قابلیت هدایت و کنترل تا لحظه اصابت به هدف است  که قادر است اهداف مورد نظر را با دقت بالا مورد اصابت قرار داده به طور کامل منهدم کند.

13940719000082_PhotoL

وزیر دفاع با بیان این که طراحی، ساخت و آزمایش موفقیت آمیز موشک عماد یک جهش فناورانه و عملیاتی در این حوزه راهبردی به شمار می رود تاکید کرد: ما برای افزایش قدرت دفاعی و توان موشکی خود از هیچکس اجازه نمی گیریم و برنامه های دفاعی خود را به ویژه در حوزه موشکی با قاطعیت پیگیری می کنیم که موشک عماد از مصادیق برجسته آن به شمار می رود.

13940719000226_PhotoL

سردار دهقان با تبریک این موفقیت بزرگ و دستاورد ارزشمند به محضر فرماندهی معظم کل قوا، نیروهای مسلح و ملت رشید ایران و قدردانی از زحمات و تلاش بی وقفه مدیران، دانشمندان و متخصصان سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع تصریح کرد، با تحویل انبوه موشک عماد به یگان های موشکی نیروهای مسلح، در آینده نزدیک قدرت و توان تاکتیکی و عملیاتی آنان به طور بسیار چشمگیری افزایش خواهد یافت.

13940719000231_PhotoL 13940719000229_PhotoL

دریافت فیلم

One Response to “جدیدترین موشک دوربرد بالستیک ایران با نام «عماد» آزمایش شد+عکس و فیلم”

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.