۱۲:۰۰ - سه شنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۲

دانلود رایگان

دوست دارید تصاویر پانـوراما بسازید

تصاویر Panorama قابلیت چرخش تصویر در جهات مختلف برای دیدن تصاویر است.

PanoramaStudio_1    تصاویر Panorama قابلیت چرخش تصویر در جهات مختلف برای دیدن تصاویر است؛  برای شما کاربران نرم افزار ساخت تصاویر 360 درجه یا را با نرم افزار The Panorama Factory را معرفی می کنیم.

به گزارش شاهین نا به نفل از باشگاه خبرنگاران جوان،  شاید در مورد تصاویر Panorama شنیده و یا نمونه ای از آن ها را دیده باشید. این تصاویر که به بسیار جالب نیز هستند ، قابلیت بسیار مهم دارند و آن هم این است که به صورت 360 درجه می توان یک تصویر را مشاهده کرد.  البته این تکنولوژی جدیدا در دوربین گوشی های موبایل و دوربین های دیجیتالی هم گنجانده شده است. این که در چند لحظه عکس های ممتد از یک تصویر گرفته شود، باعث می شود تا بتوان تصاویری پدیدآورد که به صورت چرخشی یک تصویر را مشاهده کرد، دقیقا به این صورت که انگار تصویر به صورت زنده در حال دیدن است.
اما شاید به نظر خیلی ها ساخت این گونه تصاویر سخت به نظر برسد و یا خیلی از افراد فکر کنند که این تصاویر با دوربین های آنچنانی گرفته می شود و یا تکنولوژی خاصی دارد، بالعکس به سادگی این کار را می توان با نرم افزارهایی به سادگی انجام داد. تنها کاری که باید انجام شود عکس های ممتد و پشت سر هم از یک منظره گرفته شده تا با نرم افزاری به نام The Panorama Factory عکسی زیبا و با کیفیت فوق العاده پدید آورد.
1465997_237

این تصاویر در صفحات وب بسیار مورد استفاده قرار می گیرند، چرا که به سادگی می توان با ساخت این گونه تصاویر Tour های نمایشی و تبلیغی زیبایی را پدید آورد. به صورتی که کاربر به راحتی بتواند از جهات مختلف یک تصویر را مورد مشاهده قرار دهد. The Panorama Factory نرم افزاری است که در این زمینه یکی از چند ابزار پیشرو به حساب می آید، ابزاری که با دارا بودن محیط کاربری فوق العاده ساده و استفاده بسیار آسان به کاربر این قابلیت را می دهد تا در چند دقیقه جالب ترین تصاویر را با بهترین افکت ها و بالاترین کیفیت ممکن و از همه مهم تر امکان استفاده از تکنولوژی Panorama پدید آورد. در این ابزار قابلیت ساخت کنترل های Interactive هم نیز وجود دارد. از جدیدترین تکنولوژی های موجود در دوربین های دیجیتالی پشتیبانی کرده و قابلیت زوم کردن برروی تصاویر را هم فراهم می آورد. راهنمای نصب: -برای كرك كردن نرم افزار از شماره سریال نامبر در فایل Serial.txt استفاده نمایید. – نرم افزار را اجرا كرده و بدون محدودیت از آن استفاده نمایید. مشخصات: حجم فایل: 8.37 مگابایت نسخه: 5.3.2 سیستم عامل: Windows XP, Vista, 7, 8

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.