۰۸:۰۲ - پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴

بالاخره تتلو دستگیر شد یا خیر؟ +تصاویر

چند روزی است که شایعه دستگیری امیر تتلو خواننده زیر زمینی روی خط رسانه ها رفته است اما صفحه اینستاگرام وی مدام به روز می شود.

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا” به نقل از شفاف، ماجرا اما از آنجا آغاز شد که در خبری اعلام شد:  سرهنگ مسعود زاهدیان ، درباره برخورد پلیس با خواننده‌های زیرزمینی اقدام به ساخت آثار خود و پخش آن در شبکه‌های خارجی می‌کنند، گفته: پلیس با این دسته از افراد برخورد می‌کند و اخیرا نیز با خواننده‌ای به نام «تتلو» برخورد کرده است و وی هم‌اکنون پس از دستگیری در اختیار مقام‌قضایی است.
وی با بیان اینکه پلیس تمامی این موارد را شناسایی کرده و با آنها برخورد می‌کند، گفت: اجازه نخواهیم داد در فضای قانونی کشور اتفاقی بیفتد.

رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا اضافه‌کرد: بحمدالله هم صداوسیما و هم وزارت ارشاد زمینه‌های لازم برای فعالیت هنرمندان را فراهم کرده‌اند و افرادی که به شکل زیرزمینی قصد فعالیت دارند باید دست از این کار خود برداشته و در قالب هنر قانونی و واقعی به فعالیت خود ادامه دهند.
نکته اما اینجاست که این مصاحبه که توسط روزنامه ایران هم منتشر شده برای سال گذشته بوده است و کار به جایی رسیده که تا جایی که تتلو مجبور شد در ایستاگرام خود به ماجرا پاسخ دهد:

تتلو در واکنش به این شایعه هم در اینستاگرامش اینگونه نوشت: دوستان هفته ى ناجا هست و باز یه عده از خدا بى خبر و ضد ایران میخواد نیروى انتظامى رو خراب کنن و چهره ى نظام رو خراب کنن و به همین خاطر خبر دستگیریه مارو پخش کردن !! خواستم بگم که این فقط یک شایعه هستو اتفاقا نیروى انتظامى لطف کرد و پیانوى مارو هم پس داد که عکسش رو هم براتون گذاشتم پس به جاى این حرفا و این شایعه ها این هفته رو تبریک بگیم و خسته نباشید بگیم به عزیزان زحمت کشى که واقعا واسه امنیت کشور زحمت میکشن و عشق رو تو کشورمون جارى کنیم و براى مهربانى ایجاد انگیزه کنیم.

1(2548)

گفتنی است پست هایی از وی در اینستاگرام در طی شایعه دستگیری اش منتشر شده که به شرح زیر است:

2(1521) 3(1134)

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.