۰۹:۳۰ - پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۲

رستورانی زیبا، عجیب و واقعی / تصاویر

برای غذا خوردن در خارج از خانه همیشه به دنبال محلی می گردیم که فضایی زیبا و خودمانی داشته باشد. همچنین محیط یک رستوران برای انتخاب آن بسیار مهم است برخی به دنبال رستورانی می گردند که فضای سبز خوبی داشته باشد تا آرامش بیشتری بگیرند.

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه“شاهین‌نا”، رستوران دارها سعی می کنند با ساخت محیطی قشنگ به همراه موسیقی زنده یا اضافه کردن یک بخش روباز به رستوران خود زیبایی آن را دو چندان کنند. عده ای نیز تلاش دارند تا فضای داخلی را به هر نحوی که شده متفاوت بسازند و مشتری های خاص جذب کنند.

 

 هر مشتری که اولین قدم را در رستوران “مس پروونسال” می گذارد فکر می کند وارد یک گلخانه خارج شهری شده است که محل پرورش انواع گیاهان خانگی و دارویی است اما این رستوران یک محل برای آرامش گرفتن و صرف غذا در جنوب فرانسه است.

این رستوران بسیار خاص و به جرات می توان گفت منحصر به فرد است. تقریبا تمام فضای آن به غیر محل های قدم زدن و میزها با گل پوشانده شده است. در این رستوران حتی پیدا کردن منوی غذاها نیز کار سختی است زیرا در میان گل ها پنهان شده است.

 

این رستوران برای افرادی ساخته شده است که علاقه بسیاری به گل و گیاه دارند زیرا تقریبا تمامی گونه های گل که در فرانسه و شاید اروپا وجود داشته دارد در این رستوران دیده می شود. بر روی تمامی میزها نیز گل و گیاه های مختلف وجود دارد. به گفته صاحب آلمانی این رستوران تمامی گل هایی که زود پژمرده می شوند روزانه تعویض می شوند.

 

325056_247 325057_465 325058_161 325059_832 325060_342 325061_456

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.