۱۶:۳۴ - پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۲

انتخاب کمیته‌های اجرایی سومین جشنواره ملی کودک

کمیته های هماهنگی، تدارکات و پشتیبانی، تبلیغات و اطلاع رسانی و تشریفات مسئولیت اجرایی جشنواره ملی شعر کودک را برعهده گرفتند.

0312540

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه“شاهین‌نا”، با حضور مدیرعامل، معاونین و مسئول هنری – ادبی، مدیر اداری و مدیر روابط عمومی سازمان رفاهی تفریحی شهرداری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی سومین جشنواره ملی شعر کودک شاهین شهر برگزار شد.

 

عبدالرسول جان نثاری مدیرعامل سازمان از برنامه ریزی ابتدایی در نشستی با حضور دکتر علی اصغر ذاکری شهردار شاهین شهر و دکتر مصطفی رحماندوست خبرداد و گفت: نشست خبری سومین جشنواره ملی شعر کودک شاهین شهر در اول بهمن ماه با حضور شهردار شاهین شهر دبیر اجرایی جشنواره و مصطفی رحماندوست دبیر علمی جشنواره برگزار می شود و هم زمان از پوستر جشنواره رونمایی می شود و فراخوان آن در سراسر کشور توزیع می گردد.

مدیرعامل سازمان افزود: جهت برگزاری برای هر چه بهتر این جشنواره لازم است که با دستگاه‌های مختلف شهر از قبیل دفتر امام جمعه و نماینده ولی فقیه، فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره آموزش و پرورش شهرستان، سازمان اتوبوسرانی و حراست شهرداری تعامل داشته باشیم.

در این جلسه مسئولیت اجرایی جشنواره ملی شعر کودک را بر عهده کمیته های هماهنگی، تدارکات و پشتیبانی، تبلیغات و اطلاع رسانی و تشریفات گذاشته شد، و همچنین تالار شیخ بهایی، محل دائمی دبیرخانه جشنواره انتخاب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.