۱۵:۳۴ - پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۲

ایجاد اتاق فکرهای تخصصی‌تر در سازمان رفاهی تفریحی

اتاق های فکر با هماهنگی مدیران تخصصی و با حضور کارشناسان هر رشته برگزار می شود و نتیجه آن پس از تصویب هیئت مدیره، شورای سازمان و شورای اسلامی شهر برای اجرا به مدیران مراکز ابلاغ خواهد شد.

645213

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه“شاهین‌نا”، مهندس حمید عشقی معاون پشتیبانی و توسعه شهرداری و رییس هیئت مدیره سازمان رفاهی تفریحی شهرداری در جلسه ای با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی و مدیران مراکز تحت پوشش این سازمان، که به منظور تشکیل ساختار جدید سازمان برای اجرای برنامه های پیش بینی شده سال آینده تشکیل شده بود اظهار داشت: باید از کلیه نقطه نظرها و سلیقه های تخصصی در رشته های متفاوت استفاده کرد و افراد متخصصی را که عقب نشینی کرده اند به صحنه کشاند باید به گونه ای عمل کنیم تا تک تک شهروندان نسبت به مسائل شهر احساس مسئولیت کنند.

 

حجة الاسلام محسن ربیعی عضو هیئت مدیره سازمان نیز خواهان در نظر گرفتن تمامی سلیقه ها و علاقه ها در برنامه های سازمان شد و افزود: باید در تمامی مناسبت های سال برنامه های ویژه طراحی شود به گونه ای که آحاد مردم با ادیان، فرهنگ ها و قومیت های مختلف در آن مشارکت کنند.

 

 

دکتر عرب یار محمدی عضو هیئت مدیره سازمان نیز درباره بکارگیری مدیران تخصصی در سازمان گفت: با توجه به افزایش مراکز تحت پوشش سازمان در سال آینده نیاز به مدیران تخصصی مشاهده می شود و از هم اکنون باید در این زمینه برنامه ریزی کنیم.

 

وی با بیان اینکه:هر ساله حداقل 30 درصد برنامه های سازمان جدید می شود، به گونه ای که هر سه سال یکبار کلیه برنامه ها تغییر می کنند. در خصوص نحوه برنامه ریزی و تشکیل کانون های تفکر و درگیر نمودن مدیران تخصصی با کانون های تفکر ارتباط میان مراکز توضیحات مبسوطی بیان نمودند.

 

عبدالرسول جان نثاری مدیرعامل سازمان پس از معرفی آقایان جواد نصر، پیروز حاجیان، سعید اکرم خانی، نیکسا سلطانی به ترتیب مدیران تخصصی در بخش های فرهنگی- مذهبی، هنری – ادبی، ورزشی، علمی – پژوهشی، تاکید کرد: اتاق های فکر با هماهنگی مدیران تخصصی و با حضور کارشناسان هر رشته برگزار می شود و نتیجه آن پس از تصویب هیئت مدیره، شورای سازمان و شورای اسلامی شهر برای اجرا به مدیران مراکز ابلاغ خواهد شد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.