۱۶:۱۰ - جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴

امام جمعه موقت شاهین شهر:

بسیاری از مشکلات جامعه ناشی از حسادت خواص به جایگاه ولایت و رهبری است

حجت الاسلام محمدی امام جمعه موقت شاهین شهر بسیاری از مشکلات جامعه را ناشی از حسادت و کینه ورزی خواص دانست و خاطرنشان کرد: مگر می شود به جایگاه ولایت و رهبری که پشتیبانی الهی دارد، و به ولی و رهبری که به حکم عام منصوب است برای اداره جامعه و تصدی ولایت فقیه حسادت ورزید.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا  امام جمعه موقت شاهین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و ترک معاصی، بااشاره به واقعه غدیر خم گفت: در صدر اسلام برخی از خواص نسبت به جایگاه ولایت و رهبری حسادت می ورزیدند و کینه داشتند.

وی با بیان اینکه حسادت خواص به جایگاه ولایت و رهبری علاوه بر نابودی و انزوای خود حسودان به دنبال آن فتنه ها نیز برپا می کند که باید همه مراقب باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا محمدی بسیاری از مشکلات جامعه را ناشی از حسادت و کینه ورزی خواص دانست و خاطرنشان کرد: مگر می شود به جایگاه ولایت و رهبری که پشتیبانی الهی دارد، و به ولی و رهبری که به حکم عام منصوب است برای اداره جامعه و تصدی ولایت فقیه حسادت ورزید.

وی در بخش دیگری از خطبه ها با تاکید بر بی کفایتی رژیم آل سعود در جان باختن صدها تن از حجاج در مراسم حج امسال خاطر نشان کرد: اگرچه رهبر انقلاب فرمودند که در علت حادثه پیش داوری نمی کنیم ولی تمام کسانی که در صحنه حضور داشتند به اهمال کاری عمدی نیروهای امنیتی سعودی در امداد رسانی تاکید دارند.

محمدی اضافه کرد: حجاج بازگشته به کشور سند زنده جنایت آل سعود در حادثه منا هستند که می توانند به‌ خوبی جنایات رژیم یهودی صفت را رسوا کنند.

خطیب موقت نماز جمعه شاهین شهر افزود: چگونه است دولتی با این همه ادعا نتواند امنیت جان جمعیتی شرکت کننده در مراسمی که همه ساله برگزار می شود را مدیریت کند.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار با نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: ما ملت آزاده و سرافراز ایران با همان روحیه انقلابی رهبرمان اعلام می کنیم که در تبعیت از امر رهبری آماده هرگونه جانفشانی و دفاع از نظلام و انقلاب هستیم.

حجت الاسلام محمدی با تاکید بر اینکه باید مواظب باشیم که این حوادث ما را از مسئله اصلی که خطر نفوذ و اختلاف تفرقه افکنی دشمن است غافل نکند افزود: دشمن زخم خورده برای براندازی این انقلاب تلاش می کند و در صدد ایجاد نفوذ و اختلاف افکنی در بین جامعه ما است باید هوشیار باشیم.

وی در ادامه به خطر نفوذ فیزیکی و فکری دشمن اشاره کرد و هشدار داد؛ مبادا مراکز تصمیم گیری ما تحت تاثیر القائات دشمن باشد، مبادا به بهانه برجام و رفع تحریم پای سودجویان، منفعت طلبان و تجار بی انگیزه با این کشور باز شود، مبادا در عرصه فرهنگی غفلت کنیم و نفوذ ایده های در جامعه ما راحت باشد.

امام جمعه موقت شاهین شهر با اشاره به فرارسیدن ایام محرم و صفر اظهار کرد: دهه محرم بهترین بستر برای بصیرت افزایی است.

وی افزود: ملت ما هرسال در مجالس عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام تجدید روحیه می کنند و نقشه های دشمنان نیز با برگزاری مجالس عزای امام حسین علیه السلام نقش بر آب می شود.

محمدی اضافه کرد: مساجد، حسینه ها و هیئت های عزاداری خاستگاه سیاست علوی و حسینی است باید نسبت به ترویج ان کوشا باشیم.

وی در پایان خطاب به مسئولان برگزاری مجالس عزاداری در محرم گفت: باید خود را از بی تفاوتی خارج کنیم و نسبت به مردم و تنقلاب احساس مسئولیت داشته باشیم سعی کنید از سخنرانان استفاده کنید احیاگر باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.