۰۸:۱۱ - دوشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۴

از سوی مهدی خزعلی صورت گرفت؛

وقت شناسی آقا زاده داغدار! + عکس

مهدی خزعلی در پیامی کوتاه ضمن تقبیح امین حیایی از مردم خواسته است که در مسابقه خندوانه به حمایت از امیر مهدی ژوله بپردازند!

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا” هنوز چند روز از رحلت عالم ربانی آیت الله ابوالقاسم خزعلی یار دیرین امام و رهبر معظم انقلاب نگذشته که دکتر مهدی خزعلی فرزند ایشان وارد حاشیه ای جدید شده است.

خزعلی که پیشتر پای ثابت شماری از رسانه های ضد انقلاب نظیر صدای آمریکا بوده و در فتنه 88 نقش ویژه ای را در اردوگاه دشمنان انقلاب بازی می نمود، در اظهاراتی جدید از مردم طلب یاری نموده و خواستار رای دادن گسترده به امیر مهدی ژوله طنز پرداز حاضر در برنامه خنداونه و رقیب امین حیایی شده است.

وی در راستای بیان خواسته ی سخیف و مضحکش چنین می گوید: «سوای از این که امیر مهدی ژوله نویسنده و خالق طنز است و رقیبش مجری آن…! و سوای برتری بی چون و چرای او در مسابقه….! من هرگز به هنرمندی که در خدمت دربار باشد رای نخواهم داد، هنرمند باید در خدمت مردم و ارزش ها باشد و بس، هرگز اجازه ندهد که ارباب زر و زور و تزویر بر گردنش قلاده بیاندازند، حتی اگر آن قلاده از طلا باشد…!»

اشاره مهدی خزعلی به مسابقه ای است به نام خندوانه که در دور جدیدی از فعالیتش با دعوت شماری از کمدین ها در پی انتخاب برترین کمدین کشور از طریق آرای مردم برآمده است. برنامه فوق که با کارگردانی و اجرای رامبد جوان برگزار می شود، جمعه شب از دو هنرمند کشور مان امین حیایی و امیر مهدی ژوله دعوت نموده بود تا طرفین با نمایش برنامه شان، فرصتی را برای انتخاب فرد برتر از سوی مردم فراهم آورند.

farhangnews_147469-425473-1442753120

اظهارات مهدی خزعلی در این باره آن قدر سطحی و کوته بینانه به نظر می آید که نشان از سرخوردگی مطلق وی و هم فکرانش در جبهه اصلاحات و فتنه داشته، افرادی که اکنون و در یاس مطلق به امید پیامک های واهی طرفداران شان در این برنامه پر بیننده دل خوش نموده اند.

خزعلی در ادامه بیان خواسته اش گریزی هم به ده نمکی زده و او را مورد اتهام قرار داده و گفته است: «من به هیچ یک از کسانی که خود را کوچک کردند و حاضر شدند به امثال ده نمکی خدمت کنند، رای نمی دهم، مگر این که بیایند و مرا از حکمت پنهانی آگاه کنند…!»

سخن از دفاع از ارزش ها در حالی از سوی مهدی خزعلی بیان می شود که جریان هم فکر وی در طول هشت ماه فتنه بدون رعایت موازین اخلاقی و قانونی حاکم بر کشور ضمن برپایی آشوب و بی نظمی به تمامی مقدسات اسلامی توهین نمودند.

مهدی خزعلی در پایان به نحوه رای دادن به شخص مورد نظر اشاره کرده و ملتمسانه خواستار حمایت از امیر مهدی ژوله شده است. متن خواسته ی خزعلی در پایان بدین شرح است:

دوستان تو مسابقه ى “خنداننده برتر” كمدين امشب خندوانه امين حيايى (بازيگر قلاده هاى طلا و اخراجى ها) و اميرمهدى ژوله (نويسنده ى روشنفكر و طنزپرداز نشريه ى چلچراغ ) در حال رقابت هستند
در صورت امكان از طريق سامانه ى #780* از اميرمهدى ژوله حمايت كنيد
اين كار هيچ هزينه اي ندارد.
سپاس

 

farhangnews_147469-425474-1442753120

در رابطه با مهدی خزعلی بایستی ذکر کرد که وی علی رغم نسبت نزدیک به مرحوم آیت الله خزعلی، از سوی این فقیه عالی قدر طرد شده و  ایشان از او اعلام برائت جسته اند. در بخشی از نامه آیت الله خزعلی در اعلام برائت از مهدی خزعلی که بلافاصله و در ابتدای فتنه 88 صادر شده آمده است : « مدت مدیدی است پسرم مهدی خزعلی از راه مستقیم منحرف شده درست در خط مقابل قرار گرفته هر چه نصحیت می‌کنم و برای هدایتش متوسل به اولیای خدا می‌شوم اثر نمی‌کند. با بعضی از علمای بزرگ صحبت کردم، فرمود دست نگه دار شاید به راه بیاید. دیگر کاسه صبرم لبریز شده، دیگر با او صحبت نمی‌کنم و حرف‌های نامناسب او را بر نمی‌تابم.

ملت انقلابی عزیز همیشه در صحنه ما بدانند او از ما جدا هست و هر چه از من نقل کند، نپذیرند. با من ارتباطی ندارد ولی الان هم دعا می‌کنم خداوند به او توفیق دهد که از راه انحرافی که پیش گرفته است برگردد و گرنه خداوند مقتدر، اسلام و انقلاب و امام و رهبر و رئیس جمهور و مسلمین عزیز را از شر او مصون و محفوظ بفرماید…»

گفتنی است که آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی عضو مجلس خبرگان رهبری و دبیر کل بنیاد بین‌المللی غدیر بامداد روز چهارشنبه بیست‌وپنجم شهریور ماه و پس از سال ها مجاهدات و مبارزه دار فانی را وداع گفت.

One Response to “وقت شناسی آقا زاده داغدار! + عکس”

  1. داود گفت:

    اینها همه کاسب هستند میگی نه یک پیامک برای خندوانه بفرست تا بفهمی

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.