۱۲:۰۸ - دوشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۴

برنامه مراسم دعای عرفه در سطح شهرستان؛

دعای عرفه کجا برویم…

همزمان با نهم ذی الحجه مصادف با روز عرفه مراسم معنوی و روحبخش دعای عرفه، در کلیه مساجد، حسینیه ها و اماکن مذهبی شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا، روز عرفه، روز شناخت است. روزي كه خداي سبحان بندگان خود را به عبادت و اطاعت خويش فرا مي خواند و خوان كرم و احسان و لطف خود را براي آنان مي گسترد و درهاي مغفرت و بخشش و رحمتش را بر روي آنان مي گشايد.بنا به روایات، شیطان در این روز خوار و حقیر‌تر و رانده‌تر، و در خشمناک‌ترین اوقات خواهد بود.

روز عرفه روزی است که به سبب عظمت و بزرگی خاصی که دارد نیایش با پرودگار و خواندن دعای عرفه در این روز بسیار سفارش شده است. به همین سبب در این روز کلیه مساجد و حسینه ها و اماکن مذهبی پذیرای خیل عظیم مشتاقان کوی یار خواهد بود.

برنامه مراسم دعای عرفه درشهرستان شاهین شهر و میمه به شرح ذیل میباشد:

در شاهین شهر

مراسم قرائت دعای روز عرفه، روز چهارشنبه مورخ 1394/7/1 مصادف با روز نهم ذی الحجه و روز شهادت حضرت مسلم بن عقیل(علیه السلام) از ساعت 14 با مداحی و مناجات حجت الاسلام علوی منش در مصلی نماز جمعه شاهین شهر برگزار می شود.

نماز باشکوه عید سعید قربان به امامت حجت الاسلام معتمدی ساعت 7 صبح در مصلی نماز جمعه اقامه خواهد شد.

مسجد فاطمیهشاهین شهر از ساعت 2 بعداظهر با مداحی حجت الاسلام نریمانی و جاموسی مداح اهل بیت(ع) برگزار می شود.

شهر گزگاب:

مراسم معنوی دعای عرفه همزمان با سراسر کشور از ساعت 14:30 با مداحی مجید حق شناس، محمد علی پور و مهندس احمدی در جوار گلزار شهدای شهر گرگاب برگزار می شود.

شهر گز :

مراسم روحبخش دعای عرفه در شهر گز برخوار از ساعت 14 در جوار امامزاده شاه نعمت الله با مداحی مداحان اهل بیت (ع) این شهر برگزار می شود.

نماز عید سعید قربان نیز ساعت 7:30 صبح در مصلی نماز جمعه شهر گز به امامت حجت الاسلام شریفیان اقامه خواهد شد.

شهر میمه:

مراسم دعای پر فیض عرفه روز چهارشنبه نهم ذی الحجه مصادف با اول مهرماه از ساعت 15 در مسجد جامع میمه با مداحی مداحان اهل بیت(ع) برگزار می شود.

همچنین نماز باشکوه عید سعید قربان ساعت7 صبح در مسجد جامع به امامت حجت الاسلام زمانی اقامه می شود.

شهر وزوان:

مراسم معنوی و روحبخش قرائت دعای عرفه روز چهارشنبه از ساعت 14 در مسجد جامع شهر وزوان با مداحی مداحان اهل بیت(ع) برگزار می شود.

همچنین نماز باشکوه عید سعید قربان نیز ساعت 8 صبح در مسجد جامع برگزار خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.