۱۷:۰۰ - جمعه ۲۷ شهریور ۱۳۹۴

امام جمعه موقت شاهین شهر:

شعار مرگ بر آمریکا حذف شدنی نیست/ دشمن همواره در فکر نفوذ به نظام اسلامی است

آیت الله مهدوی امام جمعه موقت شاهین شهر گفت: صیرت ما اقتضا می کند به گونه ای برخورد کنیم که اگر توافق صورت گرفت عده ای بگویند این به نفع ما نبود و یا اگر صورت نگرفت ادعا کنند که ما زحمت کشیده بودیم باید توجه داشته باشیم که همه باید متحد و یکصدا پشت سر رهبری حرکت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا، امام جمعه موقت شاهین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و ترک معاصی، نعمت یقین را برترین نعمتی دانست که به همه اعطا نشده است.

وی با بیان اینکه همه انسان ها وظیفه دارند که به دنبال بالاترین نعمت یعنی یقین کامل باشند.به برشمردن اعمال عبادی مناسک حج از وقوف در عرفات تا ورود به مشعر پرداخت.

آیت الله سیدابوالحسن مهدوی در ادامه به سالروز آغاز جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: شهریور سال 59 وقتی آمریکای جنایتکار متوجه شد که انقلاب اسلامی سرآغاز حرکت عظیمی است که انقلاب های دیگر را در پی دارد به فکر توطئه علیه انقلاب اسلامی افتاد.

وی با بیان اینکه ایجاد اختلاف و فتنه در بین کشورهای منطقه بهترین توطئه آمریکای جنایتکار بود افزود: صدام با تحریک و فریب امریکا هشت سال با حمایت همه جانبه شرق و غرب با ایران جنگ کرد.

امام جمعه موقت شاهین شهر آثار جنگ را مشخص و قابل درمان دانست اما آثار اختلاف را که حاصل کینه و دشمنی است همیشه باقی خواهد ماند.

وی افزود: دشمن همیشه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با جاسوسی و فشار بر ملت ایران در فکر نفوذ به نظام بوده و این با اسناد بدست آمده از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ثابت شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری به تاکیدات چندین باره رهبر انقلاب در خصوص خطر نفوذ آمریکا اشاره کرد و افزود: برخی فکر می کنند که ایجاد رابطه با آمریکا به نفع ملت ایران است و باید شعار مرگ بر آمریکا را کم رنگ کنیم آما این افراد بدانند که ملت ایران به رهبری حکیمانه انقلاب اسلامی اجازه نخواهند داد و این شعار به قوت خود باقی خواهد ماند.

وی افزود: دشمن در فکر ایجاد اختلاف بعد از توافق هسته ای است همان اختلافی که در بین دموکرات های آمریکا ایجاد کرده است اما بصیرت ما اقتضا می کند به گونه ای برخورد کنیم که اگر توافق صورت گرفت عده ای بگویند این به نفع ما نبود و یا اگر صورت نگرفت ادعا کنند که ما زحمت کشیده بودیم باید توجه داشته باشیم که همه باید متحد و یکصدا پشت سر رهبری حرکت کنیم.

آیت الله مهدوی اضافه کرد: ایجاد شبهه و اختلاف دشمن، عبور از خطوط قرمز نظام در فتنه 88 هرچند تلخ بود اما باعث بصیرت ما و مشخص شدن باطن آن افراد شد و آنها تا زمانی که به خیل عظیم نظام اسلامی نپیوندند در جامعه اسلامی جایگاهی نخواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.