۰۸:۰۰ - چهارشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۴

تصویری که موج بی اخلاقی آفرید؛

سلفی نگار جواهریان – رامبد و حمله کاربران

انتشار عکس سلفی رامبد جوان و نگار جواهریان سبب شد تا شایعات ازدواج این دو بازیگر رنگ واقعیت بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا” مدتی است در فضای مجازی خبرهایی درباره ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان به گوش می‌رسد.
تاکنون رامبد جوان و نگار جواهریان این خبر را تائید نکرده اند اما عکس سلفی ای که رامبد جوان در اینستاگرام خود منتشر کرد، سبب شد تا این شایعه رنگ واقعیت به خود بگیرد و کاربران به صفحات این دو بازیگر و سحر دولتشاهی همسر سابق رامبد جوان هجوم برده و نظرات مختلفی را درباره این ازدواج اعلام کنند.

3569210_616(1)

چند روز بعد رامبد جوان عکس سلفی خود با نگار جواهریان را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد اما همچنان کاربران با حضور در صفحه رامبد جوان و صفحه طرفداران نگار جواهریان و سحر دولتشاهی ابراز احساسات مثبت و منفی می کنند.

3569467_451(2)

برای مثال؛ بیش از 13 هزار کامنت با ادبیات و لحن‌ها وپرسش‌های متفاوت که اکثر آنها حول شایعه ازدواج می‌گذرند. یکی تبریک می‌گوید یکی پرخاش می‌کند و ناسزا می‌گوید. یکی از لحظه آشنایی می‌پرسد و دیگری مدافع همسر سابق است. جالب است که کاربری کامنت گذاشته: «کامنتا عالی‌ان، خودشون یک استندآپ کمدی‌ان»!

3569465_184(1)

کامنت های مردم در صفحه طرفداران نگار جواهریان

3569466_343(1)

کامنت مردم در اینستاگرام سحر دولتشاهی

این جنجال به جایی رسید که عده ای از طرفداران ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان با ایجاد کمپین فرهنگ سازی در فضای مجازی، در برابر توهین به این دو بازیگر واکنش نشان دادند.
3569365_161(1)
امیدواریم این جنجال و شایعات از بین بروند و مردم فرهنگ استفاده از فضای مجازی را بیاموزند و در زندگی شخصی بازیگران و هنرمندان دخالت نکنند چراکه با گسترش فضای مجازی، شایعه سازی برای هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین اوج گرفته و به سرعت در بین مردم پخش می شود.

منبع:جام نیوز

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.