۱۱:۴۵ - سه شنبه ۰۳ دی ۱۳۹۲

در دیدار شهردار و اعضای شورای شهر با مسئولین دانشگاه آزاد شاهین شهر؛

کمک به دانشگاه، کمک به دانش افزایی جامعه است

شهردار و اعضای شورای شهر با مسئولین دانشگاه آزاد شاهین شهر دیدار کردند.

1-1

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه“شاهین‌نا” به نقل از صاحب نیوز، دکتر ذاکرهرندی شهردار شاهین شهر به همراه رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر، با رئیس و مدیران این مجموعه آموزشی دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار، دکتر رئیس السادات رئیس دانشگاه ضمن خیرمقدم از همکاریهای صورت گرفته و تعامل خوب شهرداری تشکر کرد و خواستار تداوم این همکاری ها شد.

وی گفت: از روزی که سنگ بنای این مرکز گذاشته شد شهرداری را در کنار خود احساس کردیم و ظرف سال های گذشته از حمایت های آن برخوردار بودیم .

در ادامه، دکتر ذاکری شهردار شاهین شهر با تسلیت اربعین حسینی به آثار اجتماعی و فرهنگی دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت: در حالیکه علم آموزی و توسعه دانش از مبانی توسعه کشور است، وجود مراکز دانشگاهی خواهد توانست وضعیت اجتماعی را به سوی تعالی سوق دهد و ما خوشحالیم که حضور این مراکز را در شهر خود شاهد هستیم.

حمیدرضا مقدسی رئیس شورای شهر نیز در این زمینه تاکید کرد: شورای شهر آمادگی دارد هرآنچه در مسیر گسترش خدمات دانشگاهی لازم است را با نظر مساعد مورد بررسی قرار دهد، زیرا معتقدیم کمک به دانشگاه، کمک به دانش افزایی جامعه است.

سپس موضوعات مورد درخواست مسئولین دانشگاه به بحث گذاشته شد و نظرات اعضای حاضر در جلسه مطرح گردید که از آن جمله می توان تخصیص اتوبوس برای جابجایی دانشجویان و برقراری یک ایستگاه ویژه دانشجویی در مرکز شهر نام برد.

3 4 1-1

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.