۱۶:۴۵ - چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۲

عشق و محبت عامل اصلی آرامش و نشاط خانواده‌ها

همایش آرامش و نشاط در خانواده، با حضور حجة الاسلام والمسلمین فرحزاد در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار شد.

Farahzad

 به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه“شاهین‌نا”، حجة الاسلام فرحزاد کارشناس برنامه تلویزیونی سمت خدا در همایش آرامش و نشاط در خانواده، عامل اصلی نشاط و آرامش در خانواده را عشق و محبت عنوان کرد و احکام و قوانین اسلام را چهار چوبی مطمئن برای استحکام خانواده دانست.

 

حجة الاسلام فرحزاد با بیان اینکه: حقیقت دین اسلام محبت به خدا و محبت به بندگان خدا می باشد افزود: پیامبر اسلام (ص) با رفتار ملیح و برخوردهای زیبا باعث جذب و ایجاد انگیزه می شدند. قلب پیامبر خدا مملو از محبت خداوند است ولی هیچ منافاتی با مهرورزی به بندگان ندارد برعکس عشق ورزی به بندگان خدا نشانه عشق ورزی به خداست.

 

کارشناس برنامه سمت خدا در ادامه افزود: از نگاه پیامبر خدا بهترین‌ها کسانی هستند که از همه بیشتر به خانواده هایشان محبت می کنند. در روایات آمده است اگر مردی به خاطر آرامش دادن و آسایش همسرش در خانه در کنار او بماند بالاتر از آن است که در مسجدالنبی اعتکاف کند.

 


لازم به ذکر است، در ابتدای این همایش حجة الاسلام اسلامی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر در خصوص نفوذ ماهواره و تاثیر مخرب آن بربنیان خانواده‌ها نکات مهمی را مطرح کردند.

 

همایش آرامش و نشاط در خانواده با همکاری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری و دفتر امام جمعه شاهین شهر در تالار شیخ بهایی برگزار گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.