۱۵:۵۲ - سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۲

تجلیل از واقفین و خیرین شهرستان شاهین شهر و میمه

همزمان با هفته وقف از واقفین و خیرین شهرستان شاهین شهر و میمه تجلیل به عمل آمد.

vaghef5

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا” ، همزمان با هفته وقف از واقفین و خیرین شهرستان شاهین شهر و میمه در سالروزرحلت پیامبر اکرم صلی اله علیه و آله و شهادت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام، تجلیل به عمل آمد.

 

 

دراین مراسم که با حضور مسئولین شهرستان و درمصلی نماز جمعه برگزار شده بود، حجة الاسلام فرحزاد کارشناس برنامه تلویزیونی “سمت خدا”با اشاره به آیات و روایات در خصوص وقف اظهار داشت: سنت حسنه وقف به نوعی صدقه جاریه است که بر زندگی فردی و اجتماعی افراد تأثیر بسیاری دارد.

حجة الاسلام فرحزاد افزود: با وقف چراغی برای آخرت خود روشن کنیم، و همچنین افزود: برای خود قدم بردارید قبل ازآنکه دیگران برایش قدم بردارد. و همه را به انجام عمل نیک و شایسته وقف سفارش نمودند.

حجة الاسلام کریمی رئیس اداره اقاف و امور خیریه شهرستان شاهین شهر و میمه در این مراسم اظهار داشت: سنت ماندگار وقف ارتباطی عمیق با اندیشه های ناب دینی و انسانی دارد و ترویج و تبلیغ این فرهنگ غنی می تواند به ماندگاری اندیشه های والای اسلامی کمک نماید.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان افزود: در دنیای امروز نیز میراث عظیم وقف با تدبیر و همت بلند خادمان و دلسوزان می تواند جامعه ای سرشار از معنویت، شکوه و پیشرفت را برای آیندگان به ارمغان آورد.

 در ادامه مراسم، خیرین و واقفین فعال شهرستان معرفی و با اهداء لوح از سوی مدیر کل اوقاف استان اصفهان از تلاش  و خدمات شایسته ایشان تجلیل شد.

عمویی رئیس شورای سوم شهر، مهندس مقدسی رئیس شورای چهارم، دکتر ذاکری شهردار شاهین شهر و حجة الاسلام ملکیان ازجمله واقفین در امر مسجدسازی و امور خیریه  بودند که  از طرف مدیر کل اوقاف استان مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

 

لازم به ذکر است که همزمان با هفته وقف، واقف خیراندیش شاهین شهری در اقدامی خداپسندانه واحد مسکونی خود را دراین شهرستان وقف امور خیریه کرد. مدیرکل اوقاف وامورخیریه شاهین شهرگفت: فاطمه احمدی واقف خیراندیش این واحدمسکونی را با مساحت 340 مترمربع وارزش 5 میلیاردریال وقف امور خیریه کرده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.