۲۱:۱۰ - جمعه ۲۰ شهریور ۱۳۹۴

امام جمعه شاهین شهر:

تاریخ حکومت استکبار مملو از جنایات ضد بشری است/ مشاوران خانواده مشاوره اشتباه ندهند

حجت الاسلام ملکیان امام جمعه شاهین شهر در خطبه های نماز جمعه گفت: مجامع بین المللی تاکنون بر علیه جنایات رژیم صهیونیستی هیچ گونه اقدامی انجام نداده اند.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا، امام جمعه شاهین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت فرارسیدن شهادت حضرت امام جواد(ع) گفت: دهه اول ذی الحجه محبوبترین ایام است و فضیلت و شرافت نسبت به دیگر ایام دارد و همانند ماه مبارک رمضان که شب های قدر و عید دارد دهه اول ذی الحجه نیز روز عرفه و عید قربان دارد.

وی در ادامه به سالروز ازدواج حضرت زهرا و حضرت علی(ع) اشاره کرد و افزود: این روز در تقویم رسمی کشور به نام روز ازدواج نام گذاری شده است و شایسته است که جوانان سرمشق و الگو قرار دهند.

حجت الاسلام ملکیان با بیان اینکه در اسلام هیچ بنایی محبوبتر از بنای ازدواج و تشکیل خانواده وجود ندارد، افزود: سختگیری های پدران و مادران و مهریه و جهیزیه های سنگین از عوامل بالارفتن سن ازدواج جوانان می باشد.

وی با تاکید بر اینکه ملاک جوانان باید هم کفو بودن باشد تصریح کرد: خانواده ها باید به دستورات دین اسلام توجه کنند و از چشم و همچشمی و برگزاری مراسمات اشرافیگری خودداری کنند.

امام جمعه شاهین شهر با انتقاد از برخی مشاوران خانواده که با دادن مشاوره های غلط طلاق را تنها راهکار مشکلات زوجین می دانند و موجب افزایش آمار طلاق می شوند.افزود: متاسفانه این روزها قبح و زشتی طلاق با برگزاری جشن طلاق از میان می رود در حالیکه با استناد به آیه شریفه قرآن مغبوض ترین حلال و آخرین راهکارطلاق می باشد.

وی در ادامه به 25 شهریور سالروز کشتار بی رحمانه فلسطینیان در اردوگاه صبرا و شتیلا اشاره کرد و افزود: سراسر تاریخ رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی مملو از جنایت های ضد حقوق بشری از جمله کشتار بی رحمانه بیش از 3 هزار نفر از آوارگان فلسطینی و لبنانی در اردوگاه صبرا و شتیلا به دستور شارون ملعون می باشد.

خطیب نماز جمعه شاهین شهر اضافه کرد: مدعیان حقوق بشر طی سال های گذشته نه تنها عوامل جنایت صبر و شتیلا را محاکمه نکردند بلکه هیچ اقدامی نیز بر علیه جنایت های گروه های تروریستی پرورش یافته غرب بویژه داعش در عراق، سوریه و یمن انجام نداده اند و براستی معامله دو سر سودی برای خود تدارک دیده اند.

وی در ادامه افزود: عده‌ای در داخل پس از پایان مذاکرات هسته‌ای تلاش کردند چهره‌ استکباری آمریکا را بزک‌کرده نشان دهند اما رهبر معظم انقلابدر دیدار اخیر خود با اقشار مختلف مردم همه این خیالات پاسخ دادند.

وی در پایان از افتتاح چندین پروژه عمرانی شهرداری شاهین شهر با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان با حضور استاندار اصفهان در روز شنبه خبر داد و تصریح کرد: یادواره شهدای روحانی و ایثارگران به همراه آیین نکوداشت ایثارگران روحانی در مصلی نماز جمعه برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.