۰۹:۲۷ - شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۴

آثار هنری؛

نوجوانان شاهین شهری در سیزدهمین جشنواره بین المللی رضوی درخشیدند

آثار هنری اعضای نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهین شهر در سیزدهمین جشنواره بین المللی رضوی انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا، مدیر کانون فرهنگی هنری شاهین شهر از برگزیده شدن آثار هنری اعضای کانون در سیزدهمین جشنواره بین المللی رضوی خبر داد.

وی افزود: همزمان با دهه کرامت برگزیدگان بخش های مختلف سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(علیه السلام) از سوی دبیرخانه این جشنواره اعلام شدند. که در این میان شاهد درخشش مربی و اعضای کودک و نوجوان مرکز شاهین شهر در بخش های مختلف این جشنواره بودیم.

فریبا پسنده تصریح کرد: سیزدهمین جشنواره ی رضوی در بخش کودک و نوجوان با هشت موضوع نقاشی، خوشنویسی، داستان کوتاه، شعر خوانی، مشاعره و معرفی شخصیت، نشریه دیواری، قصه گویی و معرفی کتاب برگزار شده بود.

وی با بیان اینکه انتخاب موضوع خلاقانه و بدیع با اشاره به تمامی ابعاد فرهنگی، سیاسی، علمی، اجتماعی و اخلاقی شخصیت حضرت امام رضا(ع)، به همراه تعادل و هماهنگی میان استفاده از ابزار هنر و محتوای نشریه از جمله اهداف داوری این بخش بیان شده بود. به معرفی برگزیدگان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهین شهر در سیزدهمین جشنواره بین المللی رضوی پرداخت.

در بخش “مشاعره رضوی”  سید جمال حسینی پس از رقابت در رده سنی 13 تا 15 سال از برگزیدگان کشوری استان انتخاب شد.

در بخش “خوشنویسی” گروه سنی 13 تا 17سالروزبه پسنده با عنوان اثر “حدیث” و مربی گری صبا پورعلی عنوان چهارم مسابقه را کسب کرد.

در بخش مسابقه “نشریه‌نگاری” گروه سنی 13 تا 15 سال اثر «خوش‌بوتر از گلاب» کار نگین گوهری، مهشاد علی‌پور، نگین دهقانی و پرستو قربایبا مربی‌گری مریم طالب‌پوربه عنوان برگزیده معرفی شدند.

 

jashnvareh 1 jashnvareh 2 jashnvareh 3

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.