۲۰:۱۱ - جمعه ۲۰ شهریور ۱۳۹۴

استقبال چشمگیر مردم شاهین شهر از اکران فیلم محمد(ص)

اکران عمومی فیلم فاخر محمد رسول الله که در سینماهای یاسمن و شاهین طلایی شاهین شهر به نمایش گذاشته شده، با استقبال خوب شهروندان روبرو شده است.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا،  فیلم محمد رسول الله (ص) به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های سینمایی جهان اسلام با استقبال بی سابقه مردم سراسر کشور روبرو شده است.

با توجه به اینکه زمان فيلم نسبت به آثار معمول سينماي ايران يك ساعتي بيشتر و سانس‌هاي آن نیز طولاني تر می باشد اما استقبال ارزشمندی از سوی مردم صورت گرفته است.

حسینی مدیر سینما یاسمن شاهین شهر در گفتگویی از نمایش فیلم محمد رسول الله(ص) در این سینما خبر  داد و گفت:در مدت 10 روز اکران از سوی شهروندان که غالبا مخاطب فیلم های خاصی هستند استقبال خیلی خوبی شده است.

وی با بیان اینکه سینمای ایران نیازمند یک اثر ارزشمند و تاریخی بود، افزود: با توجه به استقبال خوب شهروندان از این اثر فاخر هنری پیش بینی می شود تا پایان اکران (یک ماه آینده) بر پرده سینما یاسمن بماند.

حسینی ضمن دعوت از نهادها و ارگان های مختلف برای حمایت از اکران فیلم محمد(ص) تصریح کرد: با حمایت نهادها و ارگان های مختلف زمینه اکران بهتری فراهم می شود.

مدیر سینما شاهین طلایی نیز در ادامه ضمن خرسندی از اکران اثری فاخر و ماندگار در پرده نمایش این سینما گفت: قبل از اکران پیش بینی می کردیم تنها قشر خاصی مخاطب این فیلم باشد که کاملا عکس این موضوع اتفاق افتاد و از تمامی قشرها به سمت این فیم گرایش دارند

وی بخش اعظم استقبال خوب از فیلم را به دلیل وجود خود حضرت رسول اکرم(ص) و بخشی دیگر را نیز بدلیل کیفیت و نوع ساخت فیلم دانست که موجب می شود در مدت زمان زیاد(3 ساعت) نمایش فیلم مخاطب صندلی خود را ترک نکند.

حسینی اضافه : در شاهین شهر بدلیل تنوع وجود قشرهای مختلف که در عرصه سینما خیلی قوی نیستند ولی علی رغم انتظار با استقبال خوبی روبرو شد.

وی بابیان اینکه در شاهین شهر نیاز بود که فیلمی با محتوای ارزشی و فاخر اکران شود افزود: پیش بینی می شود تا یک ماه آینده فیلم محمدرسول الله(ص) روی پرده سینما شاهین طلایی بماند حتی اگر فیلم های جدیدتر برای اکران وجود داشته باشد.

فیلم محمد(ص) بدلیل داشتن محتوای قوی موفق شد از همه اقشارمخاطب جذب کند و سینما ها را از رکود خارج و رونق خوبی بدهد.

فیلم محمد رسول الله (ص) بزرگترین پروژه تاریخ سینمای ایران ساخته مجید مجیدی است. که از محاصره مسلمانان در شعب ابی‌طالب آغاز می شود و به پیش از تولد پیامبر اسلام باز می‌گردد، در این فیلم مخاطب شاهد وقایعی است که پیش از تولد پیامبر اسلام تا 12 سالگی آن حضرت را در بر می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.