۰۸:۰۰ - دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴

وقتی عابدزاده هم تیمی های سابقش را «بی شعور» می نامد!

احمدرضا عابدزاده به تازگی برای پنجمین بار زانویش را به تیغ جراحان سپرده است.

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا” کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران که به قول خودش 32 سال است ورزش می کند حتی با وجود یک عمل جراحی سنگین بر روی زانویش طاقت خانه نشینی ندارد بنابراین به سرعت تمرینات را شروع کرده است. در روزهای اخیر بسیاری از همبازیان سابق و مربیان تیم ملی با وی تماس گرفته اند و جویای احوال او شده اند اما در این میان عدم تماس برخی با او حسابی عابدزاده را ناراحت نکرده تا جایی که وی به خبرورزشی گفته:«برایم اهمیتی ندارد یک آدم بی‌معرفت بخواهد حالم را بپرسد یا نپرسد. من که حالم خوب است. از آنهایی که شعور لازم را ندارند، ناراحت نمی‌شوم چون می‌دانم شعورشان کم است و دست خودشان هم نیست!»

اینکه برخی از همبازیان سابق عابدزاده از جمله افشین پیروانی حالش را نپرسیده اند ناراحت کننده است اما از سوی دیگر اظهارات عابدزاده تامل برانگیز است. او در سال های اخیر همواره در زمان پیش آمدن مشکلات جسمانی به همبازیان سابقش حمله کرده و اینبار نیز آنها را «بی شعور» خطاب می کند.

نپرسیدن حال یک بیمار از سر غفلت و مشغله کاری بدتر است یا خطاب کردن همبازیان قدیمی با لفظ «بی شعور» آن هم در یکی از پر خواننده ترین روزنامه های ورزشی کشور؟! متاسفانه بسیاری از چهره های شاخص فوتبال ایران هنوز نمی دانند رسانه چه نقشی دارد و هر چیزی را نباید در رسانه ها عنوان داشت…

منبع:جام جم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.