۲۰:۲۶ - شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۲

تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه

مصطفی هادی زاده فرماندار شهرستان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه اظهار داشت: سپاه عالی ترین نماد اقتدار و افتخار کشور است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا” به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه، مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه با حضور جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، ائمه جمعه و جماعات شهرستان،فر ماندار،اعضای شورای شهر،فرماندهان نیروی نظامی و انتظامی، مسئولین ادارات و با حضور گسترده بسیجیان و مردم شهید پرورشهرستان برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ رجبی فرمانده سپاه ناحیه، خدمت در سپاه را افتخاری بزرگ دانستند و به بیان برخی از ماموریتهای انجام گرفته در دوره سه ساله فرماندهی پرداخت.

ساخت سوله های صالحین و 9 دی شهرستان که همه به اتمام رسیده، در سطح استان و کشور اولین سوله 9 دی تکمیل شده سال گذشته به دست سردار نقدی افتتاح گردید،بیش از 850 حلقه صالحین تثبیت شده، کادر سازی، افتتاح 3 حوزه مقاومت، احداث ساختمان سه حوزه  مقاومت که در دهه فجر افتتاح می شوند، اعزام بیش از دو هزار نفر بصورت خانوادگی به اردو راهیان نور که مستقلا از صفر تا صد اردو با خود سپاه ناحیه بوده، برگزاری نمایشگاه عملیات و رزمایش دفاع مقدس در ورودی شاهین شهر طی سه سال پیاپی با همکاری مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان که خاطره آن برای همه مردم ماندگار بوده، داشتن اشراف اطلاعاتی کامل با توجه به موقعیت اجتماعی شهرستان، ایجاد پایگاه های بسیج در کلیه مدارس و دانشگاه‌ها، در بسیج سازندگی برنامه های متنوع از جمله اردوهای جهادی که توسط حوزه های بسیج دانش آموزی، دانشجویی و محلی برگزار می شود که حقیقتا در این اردو ها، در مناطق محروم شهرستان و خارج از استان کارهای بزرگی به دست بسیجیان انجام می شود، در اقتصاد مقاومتی واحدهای تولیدی زود بازده خوبی راه اندازی شده است.

حجة الاسلام ملکیان امام جمعه شاهین شهر در سخنانی کوتاه از زحمات سرهنگ رجبی تقدیر و تشکر نموده و با اشاره به تفاهم خوبی که بین سپاه، دفتر امام جمعه، حوزه علمیه،شورای فرهنگی و دیگر ارگان‌ها می باشد اشاره کرد و افزود: در جهت پیشبرد اهداف نظام ایشان با درایت بالا و صعه صدر، تعامل خوبی با مدیران شهرستان داشتند، در دبیری ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر بسیار خوب عمل کردند که این ستاد در استان یکی از برترین ستاد ها انتخاب شد.

مصطفی هادی زاده فرماندار شهرستان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه اظهار کرد: سپاه عالی ترین نماد اقتدار و افتخار کشور است.

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه رمز موفقیت سپاه را در اطاعت و ولایت پذیری دانست و افزود: موفقیت بزرگ سپاه مشروعیت و مقبولیت داشتن است. و این که در دل همه مردم جای دارد.

هادی زاده با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز 9 دی روز بصیرت ملت ایران بیان داشتند: یوم الله “9 دی” عید غدیر انقلاب اسلامی و تجلی ارده ملت ایران است.

سردار مجتبی فداء جانشین فرمانده سپاه استان اصفهان با اشاره به عناد و دشمنی دیرینه غرب با ایران و مکتب تشیع اظهار داشت: قریب به 20 میلیون زائر امسال در اربعین حسینی در کربلاحضور داشتندکه حرکتی بسیار بی نظیر بوده است.

وی افزود: اربعین امسال پیام بزرگی داشت و آن نمایش قدرت نرم شیعه بود. سرزمین کربلا آنچنان وسعت دارد که هرچه قدر هم زائرانش زیاد باشد بازهم وسعت دارد.

سردار فداء افزود: به برکت قدرت نرم شیعه امسال برای اولین بار مراسم اربعین سرور و سالار شهیدان در برخی کشورهای مسلمان برگزار می شود.

وی افزود: شهرستان شاهین شهر و میمه علاوه بر معضلات و مشکلات زیادی که دارد دارای ظرفیت بسیار مناسبی نیز می باشد، که با تعامل و ایجاد همدلی و وحدت خوب بین دستگاه های اجرایی میتوان شهرستان را گل سرسبد در استان معرفی کرد.

جانشین فرمانده سپاه استان اصفهان با بیان اینکه برخی به دنبال رفع حصر فتنه گران هستند که باید یاد آور باشیم . اگر اتفاقات و ایجاد فتنه 88 نبود مسئله هسته ای کشورمان در همان سال 88 با گروه 1+5حل شده بود، و باید با دشمن شناسی و موقعیت شناسی تلاش کنیم که در اثر غفلت مثل مردم کوفه نباشیم.

سردار فداء افزود: در مذاکرات هسته‌ای پشتیبان دولت هستیم تا علاوه بر توصیه های مقام معظم رهبری و بکار گیری همه جانبه از امکانات و تجهیزات به حماسه اقتصادی فکر کنیم

وی افزود:برادر رجبی با بیش از سه دهه خدمت به انقلاب،بسیج و سپاه کارنامه عالی از خود به جا گذاشته است. و خیلی مهم است که یک مدیر 31 سال خدمت کند و تخلفی نداشته باشد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) بیان داشت:ناحیه شاهین شهر در برخی از برنامه ها در استان رتبه نخست را دارد که این مدیون زحمات فرمانده و بقیه همکاران ایشان در ناحیه می باشد. که امیدواریم سرهنگ قربانی فرمانده جدید بتواند علاوه بر حفظ رتبه های نخست رتبه های نخست دیگری در دیگر برنامه ها کسب کند.

سپس سردار فداء ضمن تقدیر و تجلیل از زحمات سه دهه خدمت سرهنگ رجبی، طی حکمی سرهنگ قربانی را به سمت فرمانده جدید سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه معرفی کردند.

سپس سرهنگ قربانی در سخنانی از زحمات فراوان فرمانده سابق تقدیر و تشکر نمود و از همه مسئولین شهرستان، بسیجیان و دیگر همکاران خواست که انشاءالله بازهم مثل گذشته با بسیج همکاری تنگاتنگی داشته باشند و ایشان را در پیشبرد هرچه بهتر و سریعتر برنامه های بسیج و سپاه یاری نمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.