۲۰:۰۱ - یکشنبه ۰۸ شهریور ۱۳۹۴

توسط بانوان موسسه خیریه دارالقران امام حسن مجتبی(ع)؛

عرضه محصولات کشاورزی ارگانیک بخش میمه در جشنواره “ورزش برای همه”

در جشنواره بزرگ خانوادگی ورزش برای همه موسسه خیریه بانوان دارالقران امام حسن مجتبی(ع) میمه با غرفه محصولات ارگانیک و صنایع دستی بانوان میمه شرکت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت وزارت ورزش و جوانان جشنواره بزرگ خانوادگی “ورزش برای همه” همراه با برنامه های مفرح ورزشی و فرهنگی را در مجموعه آزادی برگزار کرده است.

این جشنواره با حضور 48 فدراسیون و ورزشکاران 30 استان کشور از دوم شهریور کار خود را آغاز کرده است.

با همکاری دفتر توسعه ورزش همگانی موسسه خیریه بانوان دارالقران امام حسن مجتبی(ع) میمه نیز در این جشنواره شرکت کرده و در غرفه ای جداگانه محصولات ارگانیک و هنرهای دستی بانوان میمه را در معرض دید بازدید کنندگان قرار داده اند که عواید حاصل از فروش محصولات نیز صرف نیازمندان خواهد شد.

محمدرضا اسد مدیر کل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در گفتگویی هدف از برگزاری این جشنواره را توسعه ورزش همگانی با برنامه های مفرح ورزشی برای عموم مردم عنوان کرد و افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری به دسترسی آسان و ارزان مردم به ورزش و افزایش نشاط و شادابی در بین آحاد مردم به خصوص جوانان، سعی در ایجاد این فضا در جشنواره شده است.

جشنواره بزرگ خانوادگی ورزش برای همه که از دوم شهریور شروع شده  به مدت 10 شب تا 12 شهریوراز ساعت 19 تا 24 پذیرای خانواده های ورزش دوست در مجموعه ورزشی آزادی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.