۱۱:۱۰ - چهارشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۲

جلسه شورای اقامه نماز شهرستان شاهین شهر و میمه

جدیدی دبیرستاد اقامه نماز استان: در هیچ یک از شهرستان های استان به اندازه شاهین شهر در ستاد اقامه نماز وقت گذاشته نمی شود.

CIMG8995

 پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا” ، با حضورجدیدی دبیر اقامه نماز استان  و مشاور استانداردرستاد اقامه نماز، شورای اقامه نماز شهرستان شاهین شهر و میمه در محل دفتر امام جمعه  تشکیل جلسه داد.
این جلسه که با حضورحجة الاسلام ملکیان امام جمعه، معاون سیاسی فرماندار، شهردار، اعضای شورای شاهین شهر، حجة الاسلام حسینی مسئول ستاد اقامه نمازشهرستان و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان  تشکیل شده بود، ملکیان ضمن تقدیر از حجة الاسلام حسینی که در دوره قبل مسئولیت ستاد اقامه نماز را بر عهده داشتند، مهمترین فعالیت ها و اقدامات انجام گرفته توسط این شورا در سطح شهررا برشمردند.
حجة الاسلام حسینی مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان برخی فعالیت‌های صورت گرفته در 6 سال گذشته در سه حوزه فرهنگ، آموزش و اقامه نماز در مدارس  و نهاد‌های مختلف شهرستان را به اختصار تشریح نمودند.
وی افزود: در حوزه فرهنگ کار فرهنگی بر طبق پخش برنامه‌ها، در حوزه آموزش که آموزش ائمه جماعات را در برمی گیرد و درحوزه گسترش فرهنگ اقامه نماز نسبت به دوره فبل 60%رشد داشته به طوری اقامه نمازدر سطح مدارس از 60 مدرسه به 200 مدرسه، از23اداره به 40اداره و 20کارخانه تولیدی افزایش یافته است و این مهم  با همکاری 40پیش نماز خواهر و 60 روحانی جهت برپایی نماز انجام می گیرد.

در ادامه جدیدی دبیرستاد اقامه نماز استان ضمن توصیه هایی به مسئولان و همچنین تقدیر از امام جمعه  شهرستان  و بر شمردن فعالیت های زیربنایی فرهنگی ایشان از جمله ساخت مصلای شاهین شهر افزودند: در هیچ یک از شهرستان های استان به اندازه شاهین شهر در ستاد اقامه نماز وقت گذاشته نمی شود و حتی در خود اصفهان ما ساختمان اداری مجزایی برای ستاد اقامه نماز ندادریم که به حمد الله در شاهین شهر به همت امام جمعه فعال حجة الاسلام والمسلمین ملکیان شما دارای ساختمان مجزا و پرسنل هستید.

CIMG8995

CIMG8997

CIMG8999

CIMG9000

CIMG9002

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.