۰۸:۰۰ - سه شنبه ۰۳ شهریور ۱۳۹۴

دیپلمات ها مواظب باشند؛

خطر نفوذ جدی است

می بینیم که دلالان سیاسی، مهاجمان فرهنگی و غارتگران اقتصادی امروز با شوق و اشتیاق و بارغبت کامل برای محکم کردن جای پای خود در عرصه های مختلف به ایران اسلامی هجوم آورده اند

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا، محمدرضا محمدی/ مقام معظم رهبری حفظه اله تعالی در دیدار با اعضاء مجمع جهانی اهل بیت(ع) نقشه جدید استکبار به خصوص آمریکا بر علیه جهان اسلام بویژه ام القرای جهان اسلام بعنی ایران اسلامی تبیین نمودند و نسبت به آن به دیپلمات ها و سیاسیون هشدار جدی دادند.ایشان فرمودند: نقشه کنونی استکبار بر دو پایه اصلی، “ایجاد اختلاف و نفوذ” استوار است.

آنچه که در این نوشتار قصد تبیین آن را دارم نقشه دوم استکبار یعنی مسائه نفوإ است. البته نفوذ هم از جهت خاص مربوط به ایران اسلامی و آن هم در شرایط پساتحریم یا پسامذاکره و یا پساتوافق و یا …!!!!

آنجه در شرایط کنونی مهم است شناخت راهها و بهانه های نفوذ استکبار و دشمنان انقلاب اسلامی است که مقام معظم رهبری بدان اشارت فرمودند و نسبت به انواع نفوذ سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و بالاتر از از نفوذ نسبت به حضور سیاسی دشمنان در ایران اسلامی تذکر دادند، چراکه دشمنان به کمک برخی از فریب خوردگان داخلی که نقطه امید نگاه شان به دشمن است این روزها در صدد راه یابی به عرصه های گوناگون جامعه اسلامی ایران هستند.

و می بینیم که دلالان سیاسی، مهاجمان فرهنگی و غارتگران اقتصادی امروز با شوق و اشتیاق و بارغبت کامل برای محکم کردن جای پای خود در عرصه های مختلف به ایران اسلامی هجوم آورده اند، تا جایی که روباه پیر استعمار هم طمع کرده و باز نسبت به فعال نمودن لانه شیطنت خود اقدام کرده است و برخلاف هشدار انقلابی مقام عظمای ولایت که فرمودند: با همه توان بالای خود اجازه نفوذ اقتصادی، سیاسی، فرهنگی یا حضور سیاسی در ایران را به آمریکایی ها نمی دهیم برخی دیپلمات های خوش باور با آغوش باز پذیرای او شدند.

امید آنکه این هشدار برای دیپلمات ها جدی باشد و خدای ناکرده نخواهند بعد از بازگشایی لانه روباه پیر استعمار به فکر استقبال از شیطان بزرگ استکبار باشند.

One Response to “خطر نفوذ جدی است”

  1. محمد بخشنده گفت:

    با سلام

    چرا حضور فرماندار محترم و مقامات بلند پایه شهرستان در تاریخ یکم شهریور ماه 94 در مسجد جامع شهر وزوان را بعنوان خبر پوشش نداده اید؟

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.