۱۶:۱۱ - چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

در شهرستان شاهین شهر و میمه؛

بیش از 50 پروژه عمرانی در هفته دولت افتتاح خواهدشد

نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دولت سال 94 در شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور اعضای ستاد و نمایندگان دستگاههای اجرایی شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار شاهین شهر و میمه پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: حادثه هشتم شهریور سال 60 یکی از خونین ترین حادثه هایی بود که به واسطه آن دولتمردانی توانا و بزرگ همانند رجایی و باهنر به شهادت رسیدند.

مجتبی راعی با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای تعمیق رابطه دولت و ملت است، به تلاش بیشتر مدیران دستگاه های اجرایی برای اجرای هر چه بهتر برنامه های هفته دولت تاکید کرد و افزود: درصدد هستیم با حضور استاندار اصفهان پروژه های عمرانی شهرستان افتتاح و به بهره برداری برسد.

در ادامه اعضای ستاد و نمایندگان دستگاه های اجرایی حاضر در جلسه برنامه های پیش بینی شده خود در هفته دولت را ارئه کردند که بر اساس جمع بندی انجام شده در هفته دولت امسال از سوی 12 دستگاه اجرایی شهرستان علاوه بر برگزاری برنامه های ویژه هفته دولت بیش از 50 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 30 میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

در تقویم رسمی کشور هفته اول شهریور ماه “دوم لغایت هشتم شهریور” به مناسبت شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

dolat2

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.