۱۴:۰۵ - دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴

حجاب برای دختران مقطع ابتدایی، ممنوع!

این دستور طبق شرع مقدس اسلام نیست؛ چرا که دین مبین اسلام پوشش را برای دخترانی که در آستانه بلوغ قرار گرفته اند، مهم و ضروری می داند.

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا”  «محب الرافعی» وزیر آموزش و پرورش مصر اعلام کرد از این به بعد حجاب برای دختران در مقطع ابتدایی ممنوع است.

محب الرافعی در ادامه خاطرنشان کرد: «حجاب تا زمانی که دختران به سن بلوغ نرسیده اند، لزومی ندارد و خداوند هم این مسئله را برای آنها واجب نکرده است.»

الرافعی در ادامه خاطرنشان کرد: «هیچ یک از مدارس موجود در مصر طبق مبانی فکری و سیاسی اخوان المسلمین در حال فعالیت نیستند.»

لازم به ذکر است این دستور وزیر آموزش و پرورش طبق شرع مقدس اسلام نیست؛ چرا که دین مبین اسلام پوشش را برای دخترانی که در آستانه بلوغ قرار دارند، مهم و ضروری می داند.

از آنجا که اسلامگرایان در مصر از حکومت برکنار شدند، مقامات دولتی این کشور سعی دارند تا با قانونگذاری های بی پایه، جامعه مصر را به فساد سوق دهند و فرهنگ غربی را در میان مسلمانان رواج دهند.

برخی علمای اسلام، سن بلوغ دختران را 10 سالگی می دانند به همین دلیل هم مقامات دولتی مصر می خواهند از این فتاوای غیر مشهور میان مسلمانان برای رسیدن به اهداف پلید سوء استفاده  کنند.

منبع:راه دانا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.