۱۰:۲۷ - دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴

با تلاش 4 ساعته تیم عملیات اطفاحریق آتش نشانی؛

شعله های آتش کارخانه رزین های پلی استری غیر اشباع مهار شد

در تلاش برای مهار شعله های آتش کارخانه رزین های پلی استر، چهار مامور آتش نشانی دچار سوختگی درجه سه و چهار مامور نیز دچار مشکلات تنفسی شدند.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا، عصر روز یکشنبه در پی بروز آتش سوزی در کارخانه رزین، ستاد فرماندهی آتش نشانی شهرداری شاهین شهر سه دستگاه خودرو سنگین، سه دستگاه خودرو سبک و  یک دستگاه خودرو پشتیبانی بهمراه 20 نفر نیروی عملیاتی با امکانات ویژه به سمت شهرک صنعتی مورچه خورت خیابان شیخ بهایی اعزام نمود.

شایان معاونت اطفا آتش نشانی که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: بارسیدن به محل حادثه مشاهده شده انبار ذخیره الکل که در حدود چهار صدو چهل تن مواد قابل اشتعال ذخیره گردیده دچار حریق گردیده که بعلت سنگینی حریق سریعا” جهت اعزام نیروی کمکی از شهرهای اطراف با ستاد فرماندهی تماس که در این رابطه آتش نشانی گز یک خودرو، آتش نشانی اصفهان نیز یک دستگاه خودرو ، آتش نشانی پالایشگاه یک دستگاه خودرو به همراه 2 دستگاه بیل مکانیکی و 2 دستگاه خودرو آبرسان از شهرداری شاهین شهر به محل اعزام شدند.
در ادامه مامورین از چندین جبهه با استفاده از مانیتور و چند رشته هوز اقدام به کف دهی و خنک نمودن مخازن نموده و با استفاده از بیل مکانیکی بعد از چهار ساعت عملیات حریق مهار و اطفا کامل صورت گرفت.
وی در خاتمه افزود: متاسفانه در این عملیات چهار تن از مامورین سازمان دچار سوختگی درجه سه در نتیجه تماس بدنی با مواد شیمیایی و چهار نفر دیگر دچار مشکلات تنفسی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.