۱۷:۱۳ - چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

دریا دلان غواص می آیند....

شاهین شهر در انتظار دردانه های به میهن بازگشته است

در آستانه سالروز شهادت حضرت امام صادق(ع) پیکرهای پاک و مطهر 38 شهید غواص حمل بر 3 دستگاه تریلر عصر روز یکشنبه در شاهین شهر تشییع خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا، بار دیگر عطر دل انگیز شهدای هشت سال دفاع مقدس فریاد هیهات منا الذله در سکوت شهر غبار گرفته بلند می شود و خاطره روزهای جنگ، روزهای دفاع از خاک و میهن، خاطره روزهایی که دشمن زبون از قدرت ایمان جوانان این مرزو بوم به تنگ آمده بودند، روزهایی که ابرقدرت های خونخوار جهان به حمایت از صدام بعثی با تمام تسلیحات جنگی روز در یک سوی میدان جنگ بودند و زنان و مردان با غیرت و جوانان با ایمان، شجاع و دلیر ایران اسلامی در سوی دیگر این میدان جنگ نابرابر بودند تکرار می شود.

هرچند دشمن زبون با حمایت های استکبار با آخرین تسلیحات نظامی روز و با بی رحمی تمام به این خاک و میهن تجاوز کرد اما در برابر قدرت ایمان، شجاعت و صلابت جوانان این مرزو بوم توان رویا رویی نداشت. یک روز با بمباران شهرها و تاسیسات و روز دیگر با بمب های شیمیایی و یا در روز دیگر با حمله به هواپیمای مسافربری که حامل تعداد زیادی زن و کودک بی گناه بود و یا شناسایی مناطق عملیاتی با هواپیماهای آواکس که موجب به شهادت رسیدن هزاران زن و مرد و جوانان ایران شد اما هرگز نتوانست مردم آزاده ایران زمین را که از مولا و سرور خود حضرت امام حسین(ع) درس آزادگی و پایمردی آموخته بودن را به زانو درآورد.

جنایت های شیطان بزرگ تمام شدنی نیست

با نگاهی به تاریخ گذشته اسناد و مدارک زیادی از جنایت و دشمنی های استکبار جهانی بر علیه مردم ایران موجود است و می توان به جرات گفت در پشت پرده همه خون های به ناحق ریخته شده، دست این ابلیس خونخوار دیده می شود. به شهادت رسیدن رزمندگان در عملیات کربلای 4 نیز یکی دیگر از جنایهای آمریکا است چرا که با هواپیماهای آواکس آمریکا بود که منطقه عملیاتی کربلای 4 شناسایی و نیروهای بعثی با کمین تعداد زیادی از جوانان را به شهادت رساندند و خانوادهای بسیاری را داغدار و چشم انتظار دیدن جگرگوشه های خود کردند.

و قرار است ما میزبان همین شهدا باشیم، شهدایی که پیام آور این هستند که ای کسانی که دشمنی های شیطان بزرگ را باور ندارید بدانید خون ریخته شده ما سند جنایت آمریکا است و ما با تاسی از سرور و مولای خود با فریاد هیهات منا الذله جان خود را در راه حفظ کیان این انقلاب اسلامی دادیم و زیر بار ذلت نرفتیم و بدانید دشمن امروز شما، همان دشمن دیروز این انقلاب است هرچند چهره اش تغییر کرده باشد.

باید تمام قد در برابر عظمت و شکوه حضور پر افتخار شهدای گمنام و غواص عملیات کربلای 4 ایستاد و ادای احترام و سلام کرد به پیکرهای ستم کشیده و خسته که پس از سال ها غربت به آغوش میهن اسلامی باز گشته اند.

خوش آمدید ای دلیر مردان، ای خط شکنان دریا دل

در آستانه سالرزو شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) کاروان شهدای کربلای ۴ با 38 شهید گمنام و ۱۱ شهید شناسایی شده روز چهارشنبه به سمت استان دلاورخیز اصفهان حرکت کرده است که در اولین منزل میزبان مردم باصفای شهرهای آران و بیدگل، کاشان و نطنز بوده اند.

این کاروان شامل 38 شهید سوار بر ۳ تریلر از صبح روز چهارشنبه ۱۴ مرداد ماه، با عبور از شهر های مختلف استان اصفهان در طی ۶ روز، میهمان نصف جهان خواهند بود و سپس در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

در ادامه تشییع شهدای گمنام و غواص در استان اصفهان عصر روز یکشنبه 18مرداد پس از عبور از شهرستان های آران و بیدگل، کاشان، نطنز، بهارستان و برخوار وارد شهر شاهین شهر می شوند و عطر شهادت و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را زنده خواهند کرد.

شایسته است همشهریان گرامی به پاسداشت فداکاری و جانفشانی این شهدای والا مقام که به تعبیر رهبر معظم انقلاب “دردانه های به میهن بازگشته” هستند در مراسم باشکوه استقبال و تشییع این عزیزان شرکت کرده و حماسه ای دیگر به پا کنند و دین خود را نسبت به آنها ادا نمایند.

ستاد استقبال از شهدای گمنام و غواص شاهین شهر در اطلاعیه ای از مردم آگاه، بیدار و ولایت مدار مردم شاهین شهر دعوت می کند در مراسم تشییع 30 شهید گمنام و 18 شهید شناسایی شده غواص که ساعت 6 عصر روز یکشنبه از محل سه راه فردوسی شروع می شود شرکت نمایند.

بر اساس این اطلاعیه کاروان شهدا از سه راه فردوسی به سمت بوستان انقلاب و شهدای گمنام حرکت کرده و سپس مراسم شبی با شهدا با سخنرانی و روایتگری محمد احمدیان معاون سابق اطلاعات عملیات کمیته جست وجوی مفقودین در پارکینگ این بوستان برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است پیکرهای مطهر 370 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس در روز سه شنبه ۲۶ خرداد در تهران تشییع  شدند که ۱۷۵ شهید آن، جمعی از غواصان شهید عملیات کربلای ۴ بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.