۰۸:۰۰ - دوشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۴

در طرح محسنین کمیته امداد شاهین شهر و میمه؛

72 حامی برای حمایت از 61 یتیم بی سرپرست اعلام آمادگی کردند

شاه نظری مدیر کمیته امداد شاهین شهر و میمه گفت: در ماه مبارک رمضان همکاری و مساعدت خوب خیران و نیکوکاران شهرستان قابل تقدیر بود.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا، مدیر کمیته امداد شهرستان شاهین شهر و میمه در گفتگویی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان سال جاری به همت خیران و نیکوکاران شهرستان، 72 حامی برای حمایت از 61 یتیم و همچنین 12 حامی برای حمایت از 11 نفر از اعضای خانواده محسنین اعلام آمادگی و ثبت نام کردند افزود: ارزش ریالی این حرکت خداپسندانه 28 میلیون ریال برآورد شده است

وی اطعام و برگزاری ضیافت افطاری مددجویان با همت و حضور مسئولین و خیرین در سه شب را از مهمترین برنامه های امداد در این ماه پر خیر و برکت دانست و اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان این کمیته موفق شد تعداد 708 سبد غذایی خشک، حدود 2100 پرس غذای گرم طبخ شده و 500 بسته مواد غذایی اهدایی خیرین و … به ارزش ریالی 710 میلیون ریال در مجموع را در بین نیازمندان تحت پوشش توزیع کند.

علی شاه نظری با اشاره به اجرای طرح مفتاح الجنه در ماه رمضان خاطرنشان کرد: تعداد 16 خانوار از بیماران صعب العلاج و ایتام تحت حمایت این مدیریت توسط خیرین و مسئولین مورد بازدید و دلجویی قرار گرفتند. در یکی از این دیدارها تامین مبلغ 20 میلیون ریال هزینه درمانی یک بیمار توسط یکی از خیرین تقبل گردید.

این مقام مسئول ایجاد پایگاههای جمع آوری کمک های مردمی برای یاری ملت مظلوم فلسطین و یمن را از دیگر برنامه های اجرایی ماه مبارک رمضان عنوان و اضافه کرد: مردم خیر و نیکوکار شهرستان در مجموع مبلغ 31 میلیون ریال به این پایگاه ها اهدا کردند.

وی افزود: جمع آوری زکات فطره و کفارات روزه داران با ایجاد 105 پایگاه در شهرها و روستاهای محل برگزاری نماز عید سعید فطر؛ از دیگر اقدامات این کمیته در این شهرستان بوده و جمعاً 570 میلیون ریال جمع آوری تا در اولین فرصت بین مددجویان توزیع گردد.

مدیر کمیته امداد شهرستان شاهین شهر و میمه در پایان افزود: این نهاد بدون حضور و مساعدت خیرین ارجمند؛ امکان ارائه خدمات گسترده به نیازمندان را نداشته و با نظر لطف و مساعدت ایشان توفیق ارائه خدمت مناسب به ولی نعمتان فراهم گردیده که از تمامی آنان تقدیر و تشکر می نمایم.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.