۱۲:۱۶ - یکشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۴

رونمایی از زوج مرگبار استقلال 94

معاون باشگاه استقلال تا می توانست از خرید جدید برزیلی تیمش تعریف و تمجید کرد.

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا”  در این سال‌ها به قدری بازیکن ضعیف خارجی وارد فوتبال باشگاهی کشورمان شده که تنها عایدی آنها افزایش بدهی‌ها و آبروریزی در مراجع قضایی بین‌المللی است که حالا هر تیمی برای خرید بازیکن خارجی اقدام می‌کند، این کابوس را بالای سر خود حس می‌کند که مبادا خرید جدیدش توزرد از آب دربیاید و با موجی از انتقادات تند روبه‌رو شود!

درست مثل استقلالی‌ها که بعد از جذب ریوالدو دسوزای برزیلی به این دردسر افتاده‌اند چرا که کارنامه این بازیکن حداقل در یک فصل گذشته چندان قابل دفاع نیست…

حالا و در شرایطی که نگرانی‌ها از بابت عملکرد هافبک برزیلی در روزهای گذشته به اوج خود رسیده، یکی از معاونان باشگاه استقلال به تعریف و تمجید از این بازیکن پرداخته و مدعی است با آماده شدن ریوالدو، زوج هافبک برزیلی و عراقی آبی‌ها می‌تواند خطرناکترین زوج لیگ باشد!

وی در این خصوص گفت: «ما با بررسی رزومه ریوالدو به این نتیجه رسیدیم که او را جذب کنیم تا هم جانشین خوبی برای جاسم کرار داشته باشیم و هم اینکه یکی از مرگبارترین زوج‌های میانه میدان را برای استقلال تشکیل بدهیم. امیدوارم بستر به گونه‌ای فراهم شود که ریوالدو تنها 50 درصد توانایی‌های فنی‌‌اش را ارائه بدهد و ما را در خریدش سربلند کند.»

حالا اینکه ریوالدو برای جانشینی کرار خریده شده یا برای زوج‌سازی با او، شما خودتان پیدا کنید پرتقال‌فروش را!

منبع:راه دانا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.