۱۰:۰۲ - یکشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۴

گریم دیدنی پرویز پرستویی / عکس

عبدالله اسکندری یکی از چهره‌پردازان سرشناس سینمای ایرانی به مناسبت عید سعید فطر تصویری از گریم پرویز پرستویی را به عنوان عیدی با دنبال کنندگان صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا”  او که تاکنون پنج سیمرغ بلورین را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرده، در توضیح این عکس پرسنویی نوشته: «باعکسى ازاستاد پرویز پرستویى عیدسعیدفطر مبارک دوستان شاد باشین.»

اسکندری که تاکنون در بیش از 160 اثر سینمایی و تلویزیونی به عنوان چهره پرداز و طراح چهره پردازی حضور داشته، جزو نخستین افرادی است که چهره‌پردازی را با مفهوم هنری در سینمای ایران آغاز کرده است.

از جمله آثار شاخص و به یاد ماندنی او می توان به سریال‌ها و فیلم‌هایی چون «دائی جون ناپلئون»، «گوزن‌ها»، «هزاردستان»، «مثل آباد»، «کندو»، «سایه‌های بلند باد»، «دست فروش»، «بانو»، «ناصرالدین شاه آکتور سینما»، «روز واقعه»، «بازمانده»، «ساحره»، «آدم برفی»، «دلشدگان»، «مادر»، «مسافر ری» و … اشاره کرد.

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2015-07-18 05:12:10Z | http://piczard.com | http://codecarvings.comمنبع:راه دانا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.