۱۲:۰۹ - جمعه ۲۶ تیر ۱۳۹۴

پایان شگفت آور فهرست مظلومی!

در روزهای پایانی نقل و انتقالات استقلال اتفاقات عجیبی در این تیم می افتد.

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا” پرویز مظلومی لیست بازیکنان مدنظر خود را به کمیته نقل و انتقالات باشگاه داده است و به گفته علی نظری جویباری، رییس این کمیته، این کمیته توانسته بیش از ٨٠ درصد خواسته های سرمربی استقلال را برآورده کند.

اما در روزهای پایانی نقل و انتقالات این تیم و بسته شدن ترکیب آبی ها برای فصل آینده اتفاقات شبهه آور و سوال برانگیزی در حال وقوع است. ابتدا مذاکره مظلومی با قاسم دهنوی بود که پس از انتقادات صورت گرفته و اعتراض های هواداران به حضور این بازیکن در استقلال، پرونده حضور او در ترکیب آبی های پایتخت بسته شد.
اکنون نیز مذاکره مظلومی با فرزاد حاتمی و معرفی او به کمیته نقل و انتقالات برای انجام مذاکرات نهایی مطرح شده است.
مظلومی که ابتدا در لیست خود سزار، مهاجم برزیلی سپاهان را قرار داده بود و خواستار جذب این بازیکن شده بود و کمیته نقل و انتقالات باشگاه نیز به دنبال جذب سزار شده بود، به یکباره مظلومی فرزاد حاتمی را معرفی کرده و خواهان حضور این بازیکن در استقلال شده است.
یکی دیگر از بازیکنانی که مظلومی خواستار او شده است، عبدالکریم اسلامی، بازیکن مس کرمان است. در حالی مظلومی، حاتمی و این هافبک کرمانی را خواسته که استقلالی ها در این فصل به دنبال جایگاههای بالای جدول لیگ و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستند.
مشخص نیست که دوباره پیشکسوتان و طرفداران این تیم در خصوص جذب حاتمی و اسلامی موضع گیری خواهند کرد یا نه اما این سوال وجود دارد استقلالی که هواداران از آن حضور در بالای جدول و حتی قهرمانی در لیگ و یا جام حذفی و سهمیه لیگ قهرمانان را می خواهند، می تواند با این بازیکنان به خواسته طرفدارانش جامه عمل بپوشاند؟

منبع:راه دانا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.