۱۱:۵۵ - یکشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۲

طولانی ترین نماز جماعت جهان در راه کربلا

    به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا” به نقل از شفاف، «شیخ رائد الحیدری» با بیان مطلب فوق گفت: هدف از برگزرای این طرح، رساندن زائران به نوعی آگاهی و شعور دینی است. الحیدری با اشاره  اینکه این طرح از سوی حرم مطهر امام حسین(ع) و حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس در راه […]

 

680472_798

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا” به نقل از شفاف، «شیخ رائد الحیدری» با بیان مطلب فوق گفت: هدف از برگزرای این طرح، رساندن زائران به نوعی آگاهی و شعور دینی است.

الحیدری با اشاره  اینکه این طرح از سوی حرم مطهر امام حسین(ع) و حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس در راه کربلا – نجف برنامه ریزی شده و در همین راستا بیش از یک میلیون نسخه کتاب، کتابچه و سی دی تکثیر شده و بین زائران منتشر شده است، افزود: شمار مبلغان این طرح به نزدیک به هزار مبلغ زن و مرد می رسد که در محورهای شهر کربلا،  نجف – کربلا، بابل – کربلا، بغداد- کربلا، نجف- المثنی، نجف- میسان، نجف- واسط، قادسیه- نجف و بابل – نجف مستقر شده اند.

وی با بیان اینکه این مبلغان نماز جماعت را در راه کربلا- نجف در روز هجدهم و نوزدهم صفر برگزار خواهند کرد، خاطرنشان کرد: امید می رود که این نماز طولانی ترین نماز جماعت در جهان باشد و اینکه حرم مطهر امام حسین(ع) اتومبیل هایی را برای انتقال مبلغان به اماکن تبلیغ برای پاسخگویی به مسائل زائران مهیا کرده ست.

این مسئول حرم مطهر امام حسین(ع) با اشاره به اینکه بخش امور دینی این حرم شماری مبلغ را در کاروان های حسینی و شهرهای زائران وابسته به آستان قدس حسینی جهت تبلیغ مستقر کرده است، تاکید کرد: نزدیک به پانصد بانوی مبلغ نیز به سوالات شرعی زنان پاسخ خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.