۱۳:۴۰ - شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۴

«سفید سیاه خاکستری»

از حاشیه‌های مجری ماه عسل تا شوخی هسته‌ای با مدیر مسئول کیهان+تصاویر

در هفته گذشته احسان علیخانی درگیر حاشیه‌های عجیب و غریب شد همچنین سخنگوی فارسی زبان وزارت امور خارجه آمریکا نیز سر شوخی را با مدیر مسئول کیهان باز کرد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ خبرسازترین چهره های هفته معرفی می گردند:

*پرحاشیه‌ هفته

هفته گذشته را می‌توان هفته پرحاشیه‌ای برای احسان علیخانی دانست، از فحاشی مجری شبکه فارسی‌ زبان تا دعوت از میهمان جنجالی که مدل از آب درآمد همچنین شایعه دریافت دستمزد میلیاردی و توبیخ از سوی مسئولان رسانه ملی تنها بخشی از حاشیه‌های هفته گذشته مجری برنامه ماه‌ عسل بود.

13940412000419_PhotoL

*غیرمنتظره هفته

حضور همسر جواد ظریف، وزیر امورخارجه کشورمان به محل برگزاری مذاکرات برای بسیاری غیرمنتظره بود. همسر وزیر امورخارجه کشورمان در هفته گذشته برای نخستین بار طی مذاکرات صورت گرفته ایران با 1+5 تصمیم گرفت همسر خود را همراهی کند.

13940412000422_PhotoL

*خصوصی هفته!

در هفته گذشته جان کری وزیر خارجه آمریکا و محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار خصوصی باهم داشتند که طبق اعلام کری این گفت‌وگو خوب بود و ظریف نیز معتقد بود می‌شود به توافق رسید. تصویر پیشرو که نشاندهنده این دیدار کاملاً خصوصی است در هفته گذشته مورد استقبال قرار گرفت.13940412000401_PhotoL

*اشتباه هفته!

در هفته گذشته بهرام رادان نیز درگیر حاشیه شد. این بازیگر کشورمان اعلام کرد که :«آنچه به عنوان نظر بنده در فضای مجازی در خصوص رای دیوان آمریکا در خصوص قانون همجنسگراها منتشر شد اشتباه بوده و در شأن مردم ایران نبوده است که از این بابت عذرخواهی می‌کنم. منظور از بزرگنمایی، بد تیتر زدن اشاره به رسانه‌های بیگانه خارج از کشور بود که منتظر فرصت هستند تا از یک هنرمند وطنی نماد مخالفت و جدایی طلبی بسازند».

وی همچنین در ادامه تأکید کرد که: «در مملکتی آب حیات می‌نوشیم که ازدواج سنت پیامبر و امری پسندیده است. قوانین آمریکا هیچ محلی از اعراب در جمهوری اسلامی ایران ندارد و در کشور ما صراحتاً ازدواج همجنسگراها امری ست قبیح و ناموزون با شرع و عرف و قانون…»

13940412000428_PhotoL

*شوخی هفته!

«اگر حسین شریعتمداری بگذارد توافق هسته‌ای انجام می‌گیرد.» در هفته گذشته سخنگوی فارسی زبان وزارت امور خارجه آمریکا با مزاح گفت که اگر «شریعتمداری (مدیرمسئول کیهان) بگذارد توافق می‌شود».

13940412000433_PhotoL

*تکرار مکررات هفته

«بزرگترین ترس من توافق با ایران بدون انجام بازرسی است» سخنی از سوی ایهود باراک؛ نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در هفته گذشته گفت که بزرگترین ترس وی توافق هسته‌ای گروه 1+5 با ایران، بدون انجام بازرسی از تأسیسات هسته‌ای این کشور است.

13940413000003_PhotoL

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.