۱۴:۰۴ - دوشنبه ۰۸ تیر ۱۳۹۴

ترویج گناه کثیف همجنس‌بازان با تغییر رنگ تصاویر پروفایل

ادمین فیس بوک بر خلاف بسیاری از مناسبت‌های جهانی که سکوت می‌کند به مناسبت کمپین‌های رژه همجنس‌بازان در کشورها با یک کلیک، تصاویر افراد را به پرچم هفت رنگ همجنس‌بازان تغییر می‌دهد تا این گناه کثیف را ترویج دهد.

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا” ادمین فیس بوک بر خلاف بسیاری از مناسبت‌های جهانی که سکوت می‌کند به مناسبت کمپین‌های رژه همجنس‌ بازان در کشورها با یک کلیک، تصاویر افراد را به پرچم هفت رنگ همجنس‌ بازان تغییر می‌دهد تا این گناه کثیف را ترویج دهد.

با توجه به اینکه دادگاه عالی ایالتی آمریکا با رد غیرقانونی بودن همجنس‌بازی در 13 ایالت آمریکا همجنس‌بازی را در 50 ایالت این کشور قانونی اعلام کرد، برخی از فعالان رسانه‌ای و هنری فتنه داخل کشور تصاویر پروفایل خود را به نماد همجس‌ بازان پرچم هفت رنگ تغییر داده‌اند!

pic-8318-1435562597

با این اعمال تغییر رنگ در عکس پروفایل، فتنه گران ماهیت خود را در نهایت افشا کردند و ضمن هویت دادن به شیوه زندگی پوچ این افراد نه تنها حمایت خود از این اقدام شنیع را نشان دادند بلکه در جهت عادی سازی زندگی این افراد و تبلیغ در این راستا گام برداشتند.

کمااینکه سال گذشته واکنش فعالان فتنه گر نیز در به دنیا آمدن فرزند دو مرد هم جنس جالب توجه بود و با وقاحت تمام این عمل قبیح را مورد حمایت قرار دادند و مدعی روشنفکری شدند.

البته این در حالیست که پیشتر از این نیز سایت‌ها و شبکه های مختلف فتنه گران از مراسم شرم انگیز رژه هم جنس بازان نیز حمایت کرده بودند و خود را به ظاهر روشنفکر نشان داده و مدعی آزادی عمل این افراد شده بودند.

منبع:فارس

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.