۱۳:۳۷ - یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴

شورا کلید شهرداری اصفهان را به مهدی جمالی نژاد سپرد

دقایقی پیش با رای ۲۱عضو شورای اسلامی شهر اصفهان کلید اداره نصف جهان به دکتر مهدی جمالی نژاد تحویل داده شد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ جلسه علنی این هفته شورای اسلامی شهر با تاخیر یک روزه برگزار شد تا منتخبان مردم شهر اصفهان بتوانند در جلسه ای نهایی صلاحیت گزینه های نهایی شهرداری اصفهان را بررسی کرده و در نهایت به بهترین گزینه برای شهرداری کلانشهر اصفهان برسند.

ساعاتی پس از استیضاح شهردار پیشین اصفهان(سید مرتضی سقائیان نژاد )زمزمه ها درباره انتخاب شهردار جدید برای این کلانشهر تاریخی که پر از دغدغه های ریز و درشت است آغاز شد و حرف و حدیث ها تا دقایق پایانی ادامه داشت و همین باعث شد تا انتخاب برای اعضای شورای شهر سخت تر شود.

اما امروز پس از دو هفته شورای شهر اصفهان انتخاب نهایی خود را در صحن علنی شورا به رای گذاشت و پس از اعلام نتایج رای گیری مهدی جمالی نژاد  به عنوان شهردار اصفهان انتخاب شد.

از بین ۴۴ نفر سردار مجید خراسانی و دکتر مهدی جمالی نژاد توانستند به عنوان دو گزینه نهایی انتخاب شوند و در نهایت از بین این دو نفر مهدی جمالی نژاد که سابقه فعالیت چند ساله در شهرداری اصفهان را در کارنامه دارد توانست نظر مثبت اعضای شورای شهر را جلب و راهی ساختمان شهرداری مرکزی اصفهان شود.

**رزومه کاری شهردار کنونی اصفهان

گفتنی است: دکتر مهدی جمالی نژاد در گذشته مسئولیت هایی چون رییس دفتر شهرداراصفهان، مدیرکل دفتر امور شهری استانداری اصفهان،مدیر کل دفتر استاندار اصفهان،معاون امورهماهنگی شهرداری اصفهان،معاون عمرانی استانداری اصفهان را در کارنامه داشته است.

وی همچنین در حال حاضر و پیش از انتخاب به عنوان شهردار اصفهان به عنوان مشاورعمرانی استاندار اصفهان،مشاورعالی و رییس گروه مشاورین شهرداراصفهان،معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان های شهرداری اصفهان و سرپرست معاونت روابط بین الملل شهرداری اصفهان مشغول ارایه خدمت بوده است.

منبع: صاحب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.