۰۷:۴۰ - دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۲

گامهای بلند و اساسی در جهت توسعه و پیشرفت

جانثاری: با تعامل و همکاری همه اعضای این سازمان فرهنگی بتوانیم گامهای بلند و اساسی در جهت توسعه و پیشرفت شهر برداریم.

8.92.09.24

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا”، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری شاهین شهر، با حضور دکتر ذاکری شهردار، سید رسول هاشمیان و عبدالرسول جانثاری مدیران سابق وجدید سازمان در تالار شیخ بهایی برگزار شد.

 این مراسم که با حضور جمع کثیری از مدیران ارشد شهر، چهره های فرهنگی – ورزشی و شخصیت های اداری برگزار شده بود، حجة الاسلام والمسلمین ملکیان امام جمعه شاهین شهر ضمن تقدیر و تشکر از خدمات سیدرسول هاشمیان اظهار داشت: کارهای فرهنگی ایشان ماندگار خواهد بود.

وی اضافه کرد: درعین حال که سازمان رفاهی یک سازوکار فرهنگی به معنای احض کلمه نیست و وظایف اش در این زمینه مشروط طراحی شده اما انصافاً در طول 5 سال گذشته بطور بایسته در مسایل فرهنگی وارد شد و یادگارهای  خوبی درجهت  توسعه مباحث دینی از خود به جای گذاشت که قابل تقدیر است.

امام جمعه شاهین شهر اظهار داشت: همایش ولایت فقیه که هر ساله در شاهین شهر برگزار می شود، بسیارمورد توجه محافل دینی کشور است و هر سال آیات عظام با میل و رغبت در آن شرکت می کنند، نمونه ای از تلاش های به یادگار گذاشته سیدرسول هاشمیان می باشد.

حجة الاسلام ملکیان، سید رسول هاشمیان را بعنوان یک چهره فرهنگی در استان اصفهان نام برد و از مدیرعامل جدید این سامانه فرهنگی خواست تا طرح های انقلابی را همانند گذشته دنبال نماید.

اسماعیل فرهادی رئیس شورای شهرستان درابتدای این مراسم با بیان اینکه من واقعاً و از صمیم دل و جان از آقای هاشمیان تشکر می کنم افزودند: ایشان در شهری کار کردند که مردمش با فرهنگ آشنا هستند وسطح مطالباتشان از مدیریت فرهنگی شهر به نسبت سایر شهرستان در تراز بالاتری قرار دارد.

رئیس شورای شهرستان افزود: سازمان رفاهی از بدو تأسیس تاکنون در مسیری متعالی حرکت کرده و توانسته تا حدود زیادی خلا ناشی از نبود تا کمبود دیگر ساختارهای فرهنگی را جبران نماید.

اسماعیل فرهادی خطاب به مدیر جدید این سازمان گفت: انتظارم این است که  سازمان همچون گذشته، دغدغه های فرهنگی مردم را مد نظر داشته باشد و اگر احیاناً کمبودهایی در کار است را مرتفع نماید.

اسماعیل فرهادی اضافه کرد: تجربه گرانقدر انقلاب در گذر از جانفشانی و ایثارهای مردم به ما آموخته است که برای رسیدن به اهداف بلند انقلاب باید دست در دست هم بگذاریم و بجای تنافر وتفرق، با مشارکت وهمدلی کار را پیش ببریم تا باعث سربلندی هر چه بیشتر شهرمان شویم.

سپس سید رسول هاشمیان مدیر عامل سابق سازمان، در خصوص عملکرد 5 ساله خود، روزی را بیاد آورد که برای اولین بار بمنظور آشنایی با ساختارهای فرهنگی شاهین شهر به بازدید این مراکز رفته بود اما جز یک فرهنگسرا و یک ورزشگاه، سامانه دیگری را مشاهده نکرده بود.

وی افزود : اما امروز که شاهین شهر را ترک می کنم خوشحالم که توانستیم به کمک سایر دوستان بیشترین سرانه فضای آموزش اجتماعی را در این شهر احیاء نمائیم.

سید رسول هاشمیان به برخی ظرایف کارش در این مدت هم اشاره  کرد و گفت: شاید برای شما جالب باشد بدانید در طول 5 سال گذشته هرگز اجازه ندادم عملکرد سالانه سازمان بصورت کتاب منتشر شود. دلیلش هم این بود که نمی شد هزاران برنامه اجرا شده را در یک مجلد کوچک گردآوری کرد و می بایست کتاب حجیمی تهیه می شد که هزینه زیادی داشت و با روحیه من جور نمی آمد.

وی گفت: مکرراً گفته ام و باز می گویم: هر توفیقی در این سالها بدست آمده حاصل تلاش همکاران و مشارکت مردم فهیم و فرهنگی شاهین شهر بود و دلیلی بر مدیریت شخص خاصی نیست.

ایشان در پایان سخنرانی خود با نام بردن از همه زحمتکشان و مدیران ارشد شهرستان در 5 سال گذشته ، برای مدیر عامل جدید آرزوی موفقیت نمود.

دکتر ذاکری، شهردار شاهین شهر ضمن  تقدیر از خدمات سید رسول هاشمیان و خیرمقدم به عبدالرسول جانثاری، انجام تحول با هدف پیشرفت در ساختارهای اجرایی را برگرفته از نظام تکوینی طبیعت مورد توجه قرار داد و گفت: جهان ایستائی ندارد و هر پیشرفتی متضمن انجام سیر تحول است.

شهردارشاهین شهر، با اشاره به هفته پژوهش و پیشرفت علمی کشوراز تلاش اندیشمندان کشور تقدیر و تشکر کرده  و افزودند: بیشتراوقات من در طول دوماه گذشته مصروف طراحی هدفهای جدید ومتناسب با ظرفیتها وامکانات  در این سازمان فرهنگی شد.

وی، جلب نظر و ایجاد امید در مردم با رویکرد دستیابی به جامعه مهدوی / اثبات عملی کارآمدی دین در اداره جامعه / مخاطب قرار دادن عامه مردم با هر نوع تنوع فکری / تقویت مبانی ملی در تعاملات اقوام ساکن در شهر و توسعه فضای اندیشه ورزی در ابقای یک جامعه توسعه یافته و متمدن را ازجمله هدف گذاریهای جدیدسازمان رفاهی برشمرد.

دکتر ذاکری همچنین از کنشگران فرهنگی خواست تا ضمن مطالعه 89 محور اجرایی تدوین یافته اهداف مذکور، شهرداری و سازمان رفاهی را در طراحی یک پروسه فرهنگی – علمی یاری نمایند.

در ادامه عبدالرسول جانثاری مدیرعامل جدید سازمان ضمن تقدیر از مسئولان شهر و شهردار که امکان خدمت گزاری وی در این سمت را فراهم نمودند، برای سید رسول هاشمیان که از وی بعنوان استاد خود یاد کرد آرزوی توفیق نمود.

جانثاری همچنین وعده داد با تعامل و همکاری همه عضای این سامانه فرهنگی بتواند گامهای بلند و اساسی در زمینه اجرای اهداف پیشگفت شهردار را عملی نماید.

وی که از رزمندگان دفاع مقدس و جانباز جنگ تحمیلی است اضافه کرد: در هر لباسی که باشم در تلاش برای انجام تکلیف خواهم بود و هرگز آخرت خود را فدای مطامع و مقاصد دنیوی نخواهم کرد.

در پایان این مراسم، با اهدای الواح تقدیر از خدمات مدیرعامل سابق سازمان رفاهی قدردانی بعمل آمد و حکم انتصاب عبدالرسول جانثاری بعنوان مدیر عامل جدید این سازمان به وی ابلاغ شد.

اعزه روحانیت، معاون فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر، روسای ادارات و ارگانهای شاهین شهر، اعضای هیات مدیره و جمعی از روسای سازمانهای وابسته و مدیران شهرداری از دعوت شدگان این مراسم بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.