۰۷:۰۷ - چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴

عکسی‌ که‌ پس‌‌ از 30 سال‌ اجازه‌ انتشار یافت (+16)

اخیرا تصویری از ﺷﺐ ﻋﻤﻠﯿﺎﺕ ﺭﻣﻀﺎﻥ در فضای مجازی منتشر شده و از آن به عنوان عکسی یاد می کنند که پس از سی سال مجوز انتشار پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا”  ﺷﺐ ﻋﻤﻠﯿﺎﺕ ﺭﻣﻀﺎﻥ ﭘﺸﺖ ﻣﯿﺪﺍﻥ ﻣﯿﻦ،ﺭﺯﻣﻨﺪﻩ ﻫﺎ ﺯﻣﯿﻦ ﮔﯿﺮ ﻣﯽﺷﻮﻧﺪ. ﺍﺯ ۱۵۰ ﻧﻔﺮ ﺩﺍﻭﻃﻠﺐ،۲۰ ﻧﻔﺮ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ و ﺑﺎ ﮔﺬﺷﺘﻦ ﺍﺯﻣﯿﺪﺍﻥ ﻣﯿﻦ ﺭﺍﻩ ﺑﺮﺍﯼ ﻋﺒﻮﺭ ﺑﻘﯿﻪ ﺑﺎﺯ می ﺷﻮﺩ.
تصویر زیر صبح همان شب عملیات رمضان را نشان می دهد که در فضای مجازی منتشر شده و بازخورد های متفاوتی را در بین کاربران داشته است.

1(2140)منبع:راه دانا

همچنین بخوانید:

One Response to “عکسی‌ که‌ پس‌‌ از 30 سال‌ اجازه‌ انتشار یافت (+16)”

  1. کارن میرزایی گفت:

    خسته نباشید . من از سال65 تا67 سرباز بودم پشت دریاچه ماهی شلمچه خیلی هم شهید دیدم این عزیزان که در این تصویر نشان داده شده اصلا ربطی به میدان مین نداره نحوه افتادن روبه صورت شهدا و دشت باز پیرامون این عزیزان کاملا مشخصه که زمان پیشروی تو دید عراقی ها بودن وغافلگیر شدن اجساد شهدا همگی سالم هستند حتی اگر فرمایش نشردهنده مبنی بر رفتن روی مین جهت باز کردن معبر درست هم باشه واگر میدان مین پر بوده از سبک ترین مین های ضد نفر مثل گوجه ایی و والمرا پای این عزیزان که هیچ هیچی ازشون بجا نمیموند ثانیا همینجوری که من شمارش کردم بیش از سی وپنج نفر شهید روی زمین افتادن .

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.