۱۷:۲۰ - جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۲

حجة الاسلام ملکیان امام جمعه شاهین‌شهر در خطبه های نماز جمعه مطرح کرد

دشمن تلاش داشت که بین حوزه و دانشگاه اختلاف بیندازد

امام جمعه شاهین شهر خطاب به اهالی حوزه و دانشگاه، با وحدت انتظارات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را برآورده کنید.

thumbnail (12)

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه“شاهین نا”، حجة الاسلام ملکیان امام جمعه شاهین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته، با اشاره به سالروز شهادت شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت:  دشمن تلاش داشت که بین حوزه و دانشگاه اختلاف بیندازد. اما شهادت شهید مفتح  موجب تقویت وحدت حوزه و دانشگاه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد و موجب نقش بر آب شدن همه برنامه‌ها و نقشه‌های دشمنان انقلاب شد.

امام جمعه شاهین‌ شهر و میمه با اشاره به آیه قرآن که می‌فرماید: «همه با هم به ریسمان الهی چنگ زنیم»، خطاب به جامعه روحانیت و دانشجویان تأکید کرد: اهالی حوزه و دانشگاه با وحدت انتظارات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را برآورده کنید.

حجة الاسلام ملکیان ضمن اشاره به دیدار هفته گذشته مقام معظم رهبری با اعضای شورای انقلاب فرهنگی و با بیان اینکه مقام معظم رهبری استمرار به پیشرفت علمی، حفظت از زبان فارسی و تأکیدات زیادی بر مسائل فرهنگی داشته‌اند، افزود: هویت و روح یک ملت به مسائل فرهنگی وابسته است.

وی با اشاره به لایحه بودجه 93 کشور که هفته گذشته توسط رئیس‌جمهور در مهلت مقرر تقدیم مجلس شد، اظهار داشت: آنچه که از ظاهر این بودجه دیده‌ شده، این است که ضد تورم، بیکاری و بهتر شدن وضعیت معیشت مردم است.

ملکیان با اشاره به در گذشت ماندلا رهبر ضد نژادپرستی آفریقا مبارزه راه آزادی و استکبار، تصریح کرد: ماندلا 28 سال توسط نژادپرستانی که مورد حمایت استکبار جهانی آمریکا بودند به زندان افتاد و حضور چهار رئیس‌جمهور آمریکا در مراسم گرامی داشت او نشان از روحیه فریبکارانه استکبار جهانی آمریکا است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.