۱۲:۱۵ - چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴

ادامه جریان ضد فرهنگی این­‌بار در دانشگاه کشاورزی ساری؛

پخش آهنگ‌های تند با محتوای جنسی و اجرای بریک دنس/ دولت با سرگرم کردن دانشجویان چه هدفی را دنبال می کند؟

سیاست های ضد فرهنگی و ترویج اباحی‌گری طی دو سال اخیر به شدت از سوی دولت و وزارت علوم در حالی پیگیری است و هرچه به آستانه انتخابات نزدیک می‌شویم، این اقدامات بیشتر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا” روز گذشته مراسم جشن تربیت بدنی در دانشگاه کشاورزی ساری برگزار شد که البته طبق روال جشن های دانشگاهی دو سال اخیر، با حاشیه هایی همراه بود.

در بخشی از این مراسم، یک گروه رقص، در قالب ورزش هوازی، به اجرای انواع مختلف رقص غربی، از جمله بریک دنس، آن هم همراه با موسیقی تند و با محتوای جنسی پرداختند و همه اینها در حالی صورت گرفت که مسئولان دانشگاه در ردیف نخست این جشن نشسته بودند.

نکته جالب این جشن سخنان مجری مراسم بود. دبیر سابق انجمن اسلامی که پرونده شکایت از وی هنوز در جریان می باشد به دفعات به بیان اظهارات تحریک آمیز و خلاف اخلاق پرداخت.

مجری برنامه ضمن افتخار کردن به مختلط بودن مراسم اظهار داشت: از مسئولین تشکر میکنم که این فضای شاد را فراهم کردند که دختر و پسر بدون ترس در کنار هم بنشینند!

مجری مراسم در بیاناتی تحریک آمیز مدام از تماشگران میپرسید: آیا دوست دارید از این مراسمات برگزار شود آیا دوست دارید این فضای شاد ادامه پیدا کند یا نه .

البته این سیاست های ضد فرهنگی و ترویج اباحی گری طی دو سال اخیر به شدت از سوی دولت و وزارت علوم در حالی پیگیری است و و هرچه به آستانه انتخابات نزدیک می شویم، این اقدامات بیشتر می شود.

بعد از وقایع دانشگاه مازندران که با رقص مختلط دانشجویان همراه بود، اتفاقات دیروز دانشگاه نشان از جریانی می دهد که با اجرای این برنامه ها به دنبال سرگرم کردن و بهره برداری سیاسی از دانشجویان در آستانه انتخابات است، چرا که اگر قشر دانشجو سرگرم این مسائل نباشد، فریاد مطالبه گری در موضوعات مختلف سر خواهد داد و از آنجا که دولت توان پاسخگویی به این مطالبات را ندارد، تنها راه سرگرم کردن دانشجویان به مسائل فرعی است.

البته در سطح کلان می توان این اقدامات را در راستای آندلسی کردن جامعه ایران و از بین بردن ارزش ها عنوان کرد که در دولت دوم هاشمی رفسنجانی و هشت ساله خاتمی در حال پیگیری بود و امروز با روی کار آمدن همان جریان دوباره این سیاست به جریان افتاده است.

رهبر معظم انقلاب در سال 81 در دیدار با دانشجویان سیستان و بلوچستان در این راستا فرمودند: «سیاست امروز، سیاست اندلسی کردن ایران است! اروپاییها وقتی خواستند اندلس را از مسلمانان پس بگیرند، اقدامی بلند مدّت کردند. آن روز صهیونیستها نبودند؛ اما دشمنان اسلام و مراکز سیاسی، علیه اسلام فعّال بودند. آن‏ها به فاسد کردن جوانان پرداختند و در این راستا انگیزه‏های مختلف مسیحی، مذهبی یا سیاسی داشتند. یکی از کارها این بود که تاکستان‏هایی را وقف کردند تا شراب آن‏ها را به‏طور مجّانی در اختیار جوانان قرار دهند! جوانان را به سمت زنان و دختران خود سوق دادند تا آن‏ها را به شهوات آلوده کنند! گذشت زمان‏ راههای اصلی برای فاسد یا آباد کردن یک ملت را عوض نمی‏کند. امروز هم آن‏ها همین کار را می‏کنند.» (مقام معظم رهبری – دیدار با دانشجویان سیستان 81)

به نظر می رسد با توجه به بخش نامه وزارت علوم مبنی بر برگزاری جشن ها و اردوهای مختلط، در صورت عدم دخالت های نهادهای نظارتی و انقلابی، با این روند طی دو سال آینده باید تنها برای ارزش های انقلاب به خواندن فاتحه بسنده کنیم.

البته فیلم این مراسم در اختیار «خبرگزاری دانشجو» قرار دارد و در صورت لزوم منتشر خواهد شد.

منبع:خبرگزاری دانشجو

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.