۱۵:۴۲ - شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲

از 20 آذر در دانشگاه صنعتی مالک اشتر

جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری برگزار می شود

جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری 20 آذر 1392 در سالن شهید نبوی منش دانشگاه صنعتی مالک اشتر شاهین شهر اصفهان برگزار می‌شود.

poster_research2

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا” به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی مالک اشتر شاهین‌شهر، جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری 20 آذر 1392 در سالن شهید نبوی منش این دانشگاه برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این جشنواره و نمایشگاه ایجاد بستری مناسب جهت تکریم مقام والای اندیشمندان و نخبگان عرصه علم و فناوری  شناسایی و معرفی پژوهشگران، فن‌آوران و نوآوران و کشف استعدادهای برتر در زمینه‌های مختلف علمی و صنعتی، ایجاد انگیزه در مخترعان، مبتکران، نوآوران و فن‌آفرینان داخلی، گسترش تجربه‌های علمی و فنی و ایجاد زمینه تعامل و همکاری علمی بین محققین و  فراهم‌سازی فضایی پرشور و رقابتی بین اندیشمندان و دانشمندان است.

این جشنواره که از 20 تا 25 آذر در دو واحد دانشگاه صنعتی مالک اشتر واقع در تهران سالن باقرالعلوم (ع) و در شاهین‌شهر اصفهان سالن شهید نبوی منش برپا می‌شود، در گروه‌های مختلفی همچون (واحد دانشگاهی برتر، پژوهشگر برتر، نشریات برتر، دانشجوی برتر و پژوه پژوهشی برتر) برگزار می‌شود.

از برترین‌های پژوهش و فناوری دانشگاه شامل: کتاب، مجله علمی، مقاله، طرح پژوهشی، انجمن علمی ادبی و هنری، مرکز تحقیقات، مرکز رشد، شرکت‌های دانش بنیان، نوآوری، مخترع، اختراع تجاری شده، رساله دکتری تخصصی و پایان‌نامه کارشناسی ارشد، پژوهشگر و مدیر پژوهشی در دو شاخه هیئت‌علمی، دانشجویی برگزیده و توسط مسئولان دانشگاه تقدیر به عمل خواهد آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.