۱۱:۴۱ - دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

با طرح توسعه و بازسازي:

آزمايشگاه مركزي شهرستان به بهره برداری مجدد رسید

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت مولی الموحدین علی (ع) پروژه توسعه و بازسازی آزمایشگاه مرکزی شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا، فرماندار شاهین شهر و میمه در مراسم افتتاح آزمایشگاه مرکزی این شهرستان ضمن ابراز خرسندی از فعالیت و خدمات رسانی مجدد آزمایشگاه گفت: توجه به بخش سلامت جامعه ضرورتی انکار ناپذیر است که امیدواریم با همدلی بتوانیم با اجرای برنامه ها و سیاست های دولت در حوزه سلامت شرایط و وضعیتی در خور شان مردم برای ارتقاء سلامت جامعه ایجاد نماییم.

علیرضا بصیری با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در مدت 20 ماه گذشته توانسته اقدامات موثری در حوزه سلامت انجام دهد افزود: در سال های گذشته مردم در بخش سلامت مشکلات زیادی داشتند که دولت با اجرای طرح تحول نظام سلامت اقدامات ارزنده ای در این خصوص انجام داد.

وی با اشاره به فضاهای بهداشتی شهرستان اظهار کرد: متاسفانه فضاهای بهداشتی شهرستان از شرایط مطلوبی برخوردار نیست که امیدواریم با همدلی و همزبانی نسبت به بازسازی و ایجاد فضاهای جدید اقدامات موثرتری انجام شود.

فرماندار شهرستان به بکارگیری نیروهای خوب و با انگیزه در حوزه سلامت تاکید کرد و افزود: باید با ارائه خدمات با کیفیت تر تلاش شود تا سطح سلامت جامعه نسبت به قبل بهتر شود بگونه ای که برای مردم قابل لمس باشد.

بصیری افزود: دولت تدبیر و امید سال گذشته مبلغ 10 هزار میلیارد تومان و امسال نیز مبلغ چهار هزار و 800 میلیارد تومان اعتبار به طرح تحول سلامت اختصاص داده که امیدواریم این حمایت ها با قوت ادامه داشته باشد. تا بتوانیم هم به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری و نیروی انسانی به شرایط مطلوب تری برسیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آزمایشگاه را یکی از حلقه های مهم زنجیره خدمات سلامت دانست و گفت: برای دستیابی به نتایج دقیق آزمایشگاهی کمیت و کیفیت آزمایشگاه ها باید مورد توجه باشد.

دکتر علی پارسا افزود با توجه به حجم خدمات و مراجعات به این آزمایشگاه و کمبود فضای مناسب، با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیون تومان از محل طرح تحول سلامت و پزشک خانواده این آزمایشگاه بازسازی و برای ارائه خدمات امروز به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه این آزمایشگاه در سال گذشته به بیش از 20 هزار نفر از مراجعین، خدمات مورد نیاز بهداشتی ارائه نموده خاطر نشان کرد: با تلاش همکاران آزمایشگاه مرکزی شهرستان امروز علاوه بر ارائه خدمات در سه بخش عمده از جمله مشاوره و آزمایشات قبل از ازدواج به زوجین، انجام آزمایش برای صدور کارت بهداشتی کسبه و آزمایشات سل، التور، مالاریا و سالک و همچنین آزمایش عدم اعتیاد، با توجه به فضای موجود آماده انجام کلیه آزمایشات درمانی با تعرفه دولتی به شهروندان می باشد.

 

azmayash 1 azmayash 4 azmayash 8 azmayash 9 azmayash 10azmayash 11azmayash 12

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.