۲۰:۳۱ - جمعه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

امام جمعه شاهین شهر:

حمایت از تولیدات داخلی کلید حل مشکل اقتصادی کشور است

پیشرفت عمرانی و اقتصادی هر کشوری در سایه تلاش کارگران می باشد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا، به مناسبت سیزدهمین سالگرد ندفین پنج تن از شهدای گمنام در دانشگاه صنعتی مالک اشتر، نماز جمعه این هفته شاهین شهر در جوار این شهدای والا مقام برگزار شد.

امام جمعه شاهین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی و ترک معاصی با تبریک روز کارگر به کارگران و تلاشگران عرصه اقتصاد کشور گفت: نگاه اسلام به کارگر نگاه تکریم است.

وی با بیان اینکه باید ارزش های نظام اسلامی را با تولید درست و خدمات رسانی صادقانه حفظ کرد گفت: تولید نباید به صورتی باشد که مردم به سمت مصرف اجناس خارجی تمایل پیدا کنند.

حجت الاسلام مرتضی ملکیان کلید حل مشکل اقتصاد کشور را در حمایت از تولیدات داخلی عنوان و خاطرنشان کرد: پیشرفت عمرانی و اقتصادی هر کشوری در سایه تلاش کارگران می باشد.

وی ضمن تبریک هفته معلم، معلمان را افسران مبارزه با جهل و نادانی در خط مقدم جامعه دانست و افزود: پیامبران و امامان اولین معلمان بشریت هستند.

خطیب نماز جمعه شاهین شهر مقام و منزلت معلم را بسیار والا دانست و افزود: ارج نهادن به مقام معلم تعظیم شعائر دینی است.

ملکیان در ادامه افزود: اعتکاف سنت به جامانده از پیامبران الهی است که به فراموشی سپرده شده بود که پس از پیروزی انقلاب این سنت مجددا احیا گردید.

وی با بیان اینکه بیشترین قشر کننده در اعتکاف جوانان می باشند افزود: اعتکاف روح و جسم معتکف را صیقل داده و پرورش مدهد و همچنین موجب بخشش گناهان می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.