۱۸:۰۷ - چهارشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

درخواست کمک یک شبکه ماهواره‌ای با پیامک انبوه+عکس

شبکه غیر قانونی و غیر مجاز امام حسین(ع) با سوء استفاده از عدم نظارت مسئولین اقدام به ارسال پیامک انبوه برای جذب درآمد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا” شبکه ماهواره ای امام حسین(ع) یکی از شبکه‌های صادق شیرازی است که سابقه حمایت از فتنه ۸۸ و حمله به نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارد. شبکه‌های متنوعی که توسط صادق شیرازی اداره می شوند با نام دفاع از دین و اهل بیت(ع)، پیکره دین را هدف قرار داده اند.

این شبکه با افراطی گری های خود تا کنون در موضوع اختلاف افکنی میان شیعه و اهل تسنن اقدامات زیادی انجام داده‌ است که در این خصوص از حمایت‌های مالی انگلیس و دولت های اختلاف افکن نیز بهره های زیادی برده است.

این جریان با نفوذ در قسمت‌های مختلف توانسته است تا کنون افرادی را به عنوان مرید جمع کرده و از این طریق اهداف خود را پیش ببرد.

شبکه غیر قانونی و ماهواره‌ای امام حسین(ع) در اقدامی عجیب پیامک های انبوهی با مضمون دریافت کمک های نقدی از مردم ارسال کرده اند.

این پیامک که یک شماره از عراق را برای این کار معرفی می کند با سوء استفاده از نام امام حسین(ع) به دنبال جذب درآمد برای پیگیری اهداف انگلیس میان شیعیان بوده است.

aa844c21-5c6d-4702-8b95-98cb24aafe28

شبکه‌های ماهواره­ای متعدد، امپراتوری اینترنتی و مراکز وسیع آموزشی در کشورهای مختلف اسلامی، تنها ثمره بخشی از حمایت‌های مادی و توزیع پول‌های کلان این جریان است. این در حالی است که کشورهای اروپایی شبکه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران را می‌بندند و شبکه المنار حزب­الله در بسیاری از ماهواره‌ها توقیف شده و اجازه پخش ندارد.

این جریان باوجود اینکه ادعای حمایت و دستگیری از تمام شیعیان و محبان اهل بیت را دارد، اما در ماجرای سوریه کوچک­ترین اظهارنظری نکرده است.

یکی از ایراداتی که می توان به ارسال بدون هماهنگی و انبوه پیامک ها گرفت، عدم نظارت و سوء استفاده برخی از این امکان است که بدون در نظر گرفتن این موضوع که این شبکه نه تنها مجوز داخلی نداشته، بلکه از سوی بسیاری از شیعیان جهان طرد شده است.

منبع:راه دانا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.