۰۸:۰۲ - پنجشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

همزمان باسراسر کشور؛

طرح ملی”محله عاری از دخانیات” در گز و شاهین شهر اجرا شد

به منظور آگاه سازی افراد جامعه از مضرات دخانیات و به بهانه تشویق به ترک دخانیات، طرح “محله عاری از دخانیات” در شاهین شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا، مواد مخدر و استفاده بی رویه از دخانیات یکی از اصلی ترین آسیب های اجتماعی موجود در جامعه است که جوانان را تهدید می کند. و متاسفانه طی سالیان گذشته این پدیده شوم و ناهنجار در جامعه و به خصوص در بین جوانان گسترش زیادی داشته است و به یک معظل اجتماعی تبدیل شده است.

بر همین اساس جمعیت هلال احمر شاهین شهر با اجرای”طرح ملی، محله عاری از دخانیات” را با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان، آموزش و پرورش و سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری شاهین شهر برگزار کرد.

این طرح که در یکی از محلات شهر و چهارراه عطار شاهین شهر برگزار شده بود، اعضا کانون دانش آموزی هلال احمر با برپایی چادر علاوه بر توزیع سی دی و بروشور و اهدای شاخه های گل از شهروندان سیگاری خود درخواست می کنند که سیگار مصرف نکنند.

dokhaneyat 1 dokhaneyat 2 dokhaneyat 3 dokhaneyat 4 dokhaneyat 5 dokhaneyat 6 dokhaneyat 7 dokhaneyat 8 dokhaneyat 9 dokhaneyat 10 dokhaneyat 11 dokhaneyat 12 dokhaneyat 13 dokhaneyat 14

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.