۰۸:۲۹ - یکشنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان:

حفاظت از انقلاب اسلامی وظیفه تک تک ملت ایران است

ستاد بزرگداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و بیست و ششمین سالگرد ارتحال حضرت امام خميني(ره) با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه تشكيل شد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا، محمود مسلم زاده معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شاهین شهر و میمه در جلسه ستاد گرامیداشت سوم خرداد و بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) ضمن گراميداشت ياد و نام امام(ره) و شهدای فتح خرمشهر و قیام 15خرداد گفت: انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام(ره) با هدف والایی که داشت خیلی زودتر از انقلاب های دیگر به پیروزی رسید و حفاظت و پاسداری از انقلاب وظیفه تک تک ما می باشد. و کسی نباید در انجام این وظیفه کوتاهی کند.

وی افزود: امسال بدلیل تقارن اعیاد شعبانیه با سالروز فتح خرمشهر و همچنین سالگرد ارتحال امام(ره) لازم است که با برنامه ریزی مناسب و هماهنگی با ستادهای مردمی این مراسمات هرچه با شکوه تر برگزار شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار به ترویج مکارم و تبیین وصیتنامه سیاسی الهی حضرت امام(ره) برای آشنایی نسل جوان با اندیشه های امام (ره)در صدر برنامه های بزرگداشت تاکید کرد.

وی تبیین ابعاد و شخصیت والای حضرت امام(ره) و نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی، قدر شناسی از احیاگر اسلام ناب محمدی و تجلیل از شهدای والا مقام، تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام و ولایت مطلقه فقیه و تبیین نقش حضرت امام در بیداری اسلامی در جهان را از اهداف ستاد بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) عنوان کرد.

مسلم زاده به استفاده از سخنرانان مجرب، توانمند و آگاه در برگزاری مراسمات با هماهنگی ستاد تاکید کرد.

مسیب نجیمی مسئول ستاد گرامیداشت سوم خرداد به تفکیک برنامه های گرامیداشت سوم خرداد و سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) را تشریح کرد.

وی در ادامه پیش تازی جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی را یک اصل برای انقلاب دانست و ویژه برنامه های پیش بینی شده برای سوم خرداد را به شرح ذیل عنوان کرد.

برگزاری یادواره شهدای شهر گز، دیدار با شهدای شاخص هشت سال دفاع مقدس بویژه فتح خرمشهر توسط کلیه نهادها و ادارت سطح شهرستان، برگزاری جشن روز پاسدار، برگزاری جشن روز جانباز با تجلیل از جانبازان دفاع مقدس، مراسم ویژه سوم خرداد با حضور رزمندگان فتح خرمشهر، برگزاری مراسم گرامیداشت فتح خرمشهر در مساجد شهرستان با بازگویی خاطرات رزمندگان فتح خرمشهر، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور مدیران و مسئولان دستگاههای اجرایی شهرستان با تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس، عیادت از بیماران بستری در بیمارستان گلدیس، تجلیل از کارمندان رزمنده عملیات فتح خرمشهر، حضور کلیه نیروهای مسلح در نماز عبادی سیاسی جمعه، برپایی ایستگاه صلواتی با پخش سرودهای حماسی و انقلابی، برگزاری مسابقات ورزشی از جمله مسابقه ملی دوچرخه سواری به نام سردار سرلشکر صفوی از شاهین شهر به طرف روستای سه، رزه خودروهای کلاسیک و موتورسواران، همایش پیاده روی خانوادگی و تجلیل از نویسندگان دفاع مقدس.

مسئول ستاد برگزاری بیست و ششمین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) شهرستان در ادامه در خصوص برگزاری بزرگداشت سالگرد ارتحال از تشکیل 11 کمیته مختلف برای برگزاری باشکوه سالگرد ارتحال امام خبر داد.

وی برگزاری مسابقه از متن وصیت نامه امام(ره)، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر، برگزاری مراسم در کلیه مساجد شهرستان با دعوت از سخنرانان مجرب و توانمند، برگزاری مراسم ویزه سالگرد ارتحال امام در شاهین شهر، گز و میمه، اعزام زائرین به مرقد حضرت امام(ره) را از جمله برنامه های بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام(ره) عنوان کرد.

سرهنگ محمدرضاقربانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین شهر و میمه نیز ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر، به تشریح ویه برنامه های برنامه های سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه به مناسبت سالگرد فتح خرمشهر، روز پاسدار و سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) پرداخت.

وی به ضرورت همکاری و هماهنگی کلیه دستگاهها برای برگزاری ویژه برنامه های سوم خرداد و اعزام کاروان ها برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل تاکید کرد و گفت: طبق سنوات قبل با تمهیدات لازم 2500 نفر زائر جهت بزرگداشت مراسم ارتحال حضرت امام(ره) از شهرستان اعزام خواهند شد.

 

khordad

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.