۱۸:۲۳ - پنجشنبه ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

مدیر کل بهزیستی استان:

با تحکیم خانواده می توان تعداد خانه فرزانگان را کاهش داد

دکتر صادقی مدیر کل بهزیستی استان گفت: در مجموعه بهزیستی ما حق نداریم موفق نشویم زیرا به کسانی خدمت می کنیم که خدا و امام زمان تنها کسانی هستند که نگران آنها هستند و خدمت به این افراد لذت بخش است.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در دیدار با فرزندان خانه فرزانگان شهر گز گفت: از شما کودکان و نوجوانان می‌خواهیم تحصیل را مهم‌ترین هدف خود قرار داده و با بهره‌مندی از امکانات موجود مدارج علمی را پشت‌سر گذارید تا آینده سازان خوبی برای کشور باشید.

فرماندار شهرستان با تاکید بر اهتمام و تلاش در کسب علم و تندرستی به اعضای خانه فرزانگان اظهار کرد: خیرین و مدیران دلسوز بهزیستی برای پیشرفت و ترقی شما با تلاش و برنامه ریزی از شما حمایت می کنند.

بصیری افزود: مردم نجیب شهر گز با بیش از 25 هزار نفر جمعیت بیش ترین تعداد شهید را در هشت سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است.

وی مناسب و مسئولیتها را امانتی دانست که برای خدمت گذاری به دست افراد سپرده شده است و همه باید تلاش کنیم امانت داران خوبی باشیم و با سربلندی به ایندگان بسپاریم.

دکتر سعید صادقی مدیر کل بهزیستی استان اصفهان نیز در این دیدار گفت: بهزیستی استان اصفهان 41 خانه فرزانگان در سطح استان دارد که با توجه به اینکه به لحاظ کیفیتی در رده دو یا سه کشور قرار دارد ولی می توان با تحکیم خانواده و کاهش آسیبهای اجتماعی تعداد این خانه ها را کاهش داد.

مدیر کل بهزیستی استان اضافه کرد: کمک خیرین به تامین سلامت نسل آینده نمادی از کار خیری است که سالیان متمادی ماندگار خواهد شد.

صادقی با بیان اینکه کمک های خیرین به نیازمندان موجب خشنودی خدا و شادی دل امام زمان(عج)میشود افزود: بیش از 300هزار نفر در دو هزار مرکز توانبخشی استان تحت پوشش قرار دارند که 240 نفر آنها معلول جسمی حرکتی هستند.

وی افزود: در مجموعه بهزیستی ما حق نداریم موفق نشویم زیرا به کسانی خدمت می کنیم که خدا و امام زمان تنها کسانی هستند که نگران آنها هستند و خدمت به این افراد لذت بخش است.

farzanegan 3

دکتر امین عسگری رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه در ابتدای این مراسم بهزیستی را یک نهاد انقلاب دانست که به همت شهید فیاض بخش و با دستور حضرت امام(ره) در سال 59 تاسیس شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان با بیان اینکه بهزیستی در پنج حوزه خدماتی 53 فعالیت عمده و 114 ریز فعالیت انجام می دهد گفت: بهزیستی شاهین شهر و میمه نیر با همکاری مدیران ارشد و خیرین به افراد تحت پوشش خود خدمات حمایتی و اجتماعی ارائه می دهد.

وی اضافه کرد: سال گذشته بهزیستی شهرستان قریب به هشت میلیارد تومان بصورت نقدی، مستمری، یارانه مراکز، توزیع یک وعده غذای گرم در مهدکودک های روستاها، یارانه بستری در مراکز شبانه روزی، پرداخت کرده است. و همچنین برای 453 شغل ایجاد شده بیش از چهار میلیارد ریال که شامل 187 مورد خود اشتغالی و 262 مورد مشاغل خانگی و چهار مورد کارفرمایی تسهیلات به افراد تحت پوشش خود ارائه کرده است.

در پایان با مساعدت فرمانداری شهرستان، اداره کل بهزیستی استان، شهرداری و شورای اسلامی شهر گز و همکاری جمعی از خیرین این شهر مبالغی برای احداث ساختمان خانه فرزانگان شهر گز جمع آوری شد و سپس از سوی مدیر کل بهزیستی استان و امام جمعه شهر گز هدایایی به دختران و مربیان خانه فرزانگان این شهر نیز اهدا شد.

farzanegan 4

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.