۱۶:۰۸ - جمعه ۲۸ فروردین ۱۳۹۴

امام جمعه شاهین شهر:

انقلاب مردم یمن آل سعود و حامیانش را نگران کرده است

حجت الاسلام ملکیان در خطبه های نماز جمعه با اشاره به حملات عربستان به خاک کشور یمن گفت: عربستان با حمایت آمریکا و متحدانش می‌خواهد به هر طریقی شده در مقابل انقلاب مردم یمن بایستند.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ حجت الاسلام ملکیان امام جمعه شاهین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، به 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: بسیاری از پیروزی ها از جمله در بیرون راندن دشمن از خاک کشور که نقش به سزایی داشته را مدیون ارتش توانمند جمهوری اسلامی هستیم.

امام جمعه شاهین شهر به سالروز تاسیس سپاه پاسداران اشاره و افزود: در اهمیت تشکیل سپاه همین کافی، که حضرت امام(ره) فرمودند: اگر سپاه نبود کشورهم نبود.

ملکیان با اشاره به جنایت های اخیر رژیم آل سعود بر علیه مردم مظلوم یمن اظهار کرد: هرچند یمن در گذشته حیاط خلوت عربستان بوده اما انقلاب مردم این کشور عربستان را نگران کرده است، عربستان با حمایت آمریکا و متحدانش می‌خواهد به هر طریقی شده در مقابل انقلاب مردم یمن بایستند.

خطیب نماز جمعه شاهین شهر اضافه کرد: حمله نظامی عربستان به یمن خطایی بزرگ، متجاوزانه و ضد حقوق بشری است و متاسفانه شورای امنیت سازمان ملل نیز در برابر این اقدام سکوت کرده است.

وی افزود: شکل گیری فرقه وهابیت توسط محمدعبدالوهاب با توطئه های انگلستان و با هدف خراب کردن چهره دین اسلام و ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی وهابیت بود و تخریب تمام آثار اسلامی از جمله بقیع، قبر حضرت خدیجه(س) و دیگربزرگان از اقدامات این فرقه شوم می باشد.

خطیب نماز جمعه شاهین شهر، کشتار بی رحمانه مردم طائف، کشتار حجاج ایرانی در سال 66، حمله به کربلا در سال 1316هجری قمری و غارت اموال مردم، آتش زدن کتابخانه های بزرگ، حمله به نجف و کربلا و آتش زدن اشیاء گران قیمت،  قتل عام حجاج مصری، قتل عام حجاج یمنی در سال 1341هجری قمری، کشتار مردم اردن، تاسیس القاعده و داعش و… از جمله جنایت های فرقه وهابیت عنوان کرد.

امام جمعه شاهین شهر با اشاره به اقدام توهین آمیز دو مامور فرودگاه جده به دو زائر نوجوان ایرانی و تهاجم وحشیانه به مردم بی دفاع یمن این اقدامات خاندان سعودی را محکوم کرد.

پس از اقامه نماز جمعه نمازگزاران با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر وهابی و آل سعود ننگت باد وهابی مرگت باد اقدامات تجاوزکارانه عربستان سعودی علیه مردم یمن را محکوم کردند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.